Opgelost! Ga naar oplossing.
Ren wrote:
Nou als je ook terug gebeld word! hihi
B-Shockz wrote:AnneKr wrote:
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?
Ook nog niets binnen. Begin nu aardig mijn geduld te verliezen..
Wingetje1 wrote:Ren wrote:Hoe bedoel je precies? ?
AnneKr wrote:B-Shockz wrote:Echt hoor.. ben er ook een beetje klaar mee, met het wachten..AnneKr wrote:Ook nog niets binnen. Begin nu aardig mijn geduld te verliezen..
Iemand inmiddels al een T&T code ontvangen? ?
Ren wrote:Wingetje1 wrote:Ren wrote:Hoe bedoel je precies? ?
Dat ze je dan wel terug moeten bellen van Vodafone (ervaring)
Wingetje1 wrote:Ren wrote:Maar toen ik vorige keer belde met Vodafone had ik niet eens de optie om teruggebeld te willen worden. Ik moest perse blijven hangen...Wingetje1 wrote:Dat ze je dan wel terug moeten bellen van Vodafone (ervaring)Ren wrote:Hoe bedoel je precies? ?
Reem0nN wrote:
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
B-Shockz wrote:Reem0nN wrote:Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Mijn T&T werkt inmiddels, verwachte levertjes morgen.. XS Max 256GB Gold, wellicht is de 64GB toch moeilijker te krijgen vanwege minder voorraad?
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.
of er moet veel verschil zijn tussen particuliere en zakelijke zendigen.
Ren wrote:B-Shockz wrote:Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zoReem0nN wrote:Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ja denk het wel. Het is sowieso de populairste uitvoering. Maar met de status uitleveren betekend het dat er een toestel aangewezen is voor die bestelling. Alleen snap ik dan niet waarom dat weer zo lang duurt. In principe zou die er de volgende dag dan kunnen zijn op de zondag na dan.
B-Shockz wrote:Ren wrote:B-Shockz wrote:Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zoReem0nN wrote:Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom hehe
Ren wrote:B-Shockz wrote:Ja dat is zeker krom. Helaas nog even geduld ?Ren wrote:Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom heheB-Shockz wrote:Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zoReem0nN wrote:Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Ren wrote:
Tenx maar weer falen en beloftes gegeven die niet klopten dus ?
Wingetje1 wrote:Ren wrote:Zojuist maar even gebeld met Vodafone. Er werd aangegeven dat de levertijd van de iPhone vanaf 24 september 3 weken duurt. Dat houdt in dat ze aangeven dat het uiterlijk volgende week binnen moet zijn. Ik heb het zelf op 24 september besteld. Dus voor wie ook nog aan t wachten is, bij deze.B-Shockz wrote:Ja dat is zeker krom. Helaas nog even geduld ?Ren wrote:Aah oke dat wist ik niet. Weer wat geleerd! Dan hoop ik em snel te krijgen. Snap alleen niet waarom ik dan een sms krijg dat mijn bestelling eind week 40 word geleverd. Beetje krom heheB-Shockz wrote:Ze zeiden vanmorgen dat ze in het weekend niet doen (uitleveren) dus vandaar iig niet het weekend mee gerekend. Ik dacht namelijk net zoReem0nN wrote:Aah nice! Hopen dat je hem dan morgenvroeg hebt.
Faatje1 wrote:
Top! Na lang wachten ontvang ik vandaag eindelijk mijn Iphone Xs Gold. Open ik vanochtend de doos, zit er een Space Grey in in plaats van Gold :expressionless:.
Meteen gebeld, advies gekregen om te retourneren via de winkel. Kan pas vanaf maandag weer een bestelling plaatsen :persevere:. Top service!!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.