Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
B-Shockz wrote:
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.

Kan niet wachten

B-Shockz Moet goedkomen! :wink:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Reem0nN wrote:
Hoelang duurt het voor een retour is verwerkt, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Pakketje is namelijk al bij Vodafone.

Reem0nN Dat verschilt per situatie, maar normaal gesproken is dit binnen 10 werkdagen ongeveer.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie wrote:
Serkan ik heb gisteren bij apple store de nieuwe iPhone XS max 256 GB besteld 🙂 (los)

Wauwie! lievemandie

Die had ik niet zien aankomen, ik ben jaloers! Ik moet het nog even doen met de iPhone X. :grinning:

Veel plezier ermee gewenst! Wel gebruiken i.c.m. Vodafone hè :see_no_evil:
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan super bedankt voor de leuke attentie die ik net per post kreeg, wordt zeer gewaardeerd!
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan wrote:

lievemandie wrote:
Serkan ik heb gisteren bij apple store de nieuwe iPhone XS max 256 GB besteld 🙂 (los)
Wauwie! lievemandie

Die had ik niet zien aankomen, ik ben jaloers! Ik moet het nog even doen met de iPhone X. :grinning:

Veel plezier ermee gewenst! Wel gebruiken i.c.m. Vodafone hè :see_no_evil:


Hahaha..ik laat vodafone toch niet links liggen! 😉 volgend jaar iPhone XI ofzo. 😛 dan meld ik mij weer graag bij je aan
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Serkan wrote:

Reem0nN wrote:
Hoelang duurt het voor een retour is verwerkt, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Pakketje is namelijk al bij Vodafone.
Reem0nN Dat verschilt per situatie, maar normaal gesproken is dit binnen 10 werkdagen ongeveer.


Hmm, 10 werkdagen, alleen voor een andere kleur iPhone 😞 vind dat best wel lang? Kan dat niet wat sneller dan?
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Serkan wrote:

B-Shockz wrote:
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.

Kan niet wachten
B-Shockz Moet goedkomen! :wink:


Serkan ik kreeg gisteren een sms dat hij pas eind week 41 geleverd wordt. Dus de kans op eind deze week is klein denk ik toch? 😞
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sander-80 wrote:
Serkan super bedankt voor de leuke attentie die ik net per post kreeg, wordt zeer gewaardeerd!

Insgelijks! :wink:Doe er iets leuks mee :blush: Sander-80
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie wrote:

Serkan wrote:

lievemandie wrote:
Serkan ik heb gisteren bij apple store de nieuwe iPhone XS max 256 GB besteld 🙂 (los)
Wauwie! lievemandie


Die had ik niet zien aankomen, ik ben jaloers! Ik moet het nog even doen met de iPhone X. :grinning:


Veel plezier ermee gewenst! Wel gebruiken i.c.m. Vodafone hè :see_no_evil:
Hahaha..ik laat vodafone toch niet links liggen! 😉 volgend jaar iPhone XI ofzo. 😛 dan meld ik mij weer graag bij je aan


lievemandie Deal! Daar houd ik je aan :sunglasses:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Reem0nN wrote:
Serkan wrote:

Reem0nN wrote:
Hoelang duurt het voor een retour is verwerkt, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Pakketje is namelijk al bij Vodafone.
Reem0nN Dat verschilt per situatie, maar normaal gesproken is dit binnen 10 werkdagen ongeveer.


Hmm, 10 werkdagen, alleen voor een andere kleur iPhone 😞 vind dat best wel lang? Kan dat niet wat sneller dan?


Soms gaat het sneller gelukkig maar helaas kan ik je hier geen zekerheid over geven. Het toestel dient namelijk eerst retour verwerkt te worden alvorens je een nieuwe bestelling kunt doen. Hopelijk duurt het niet al te lang meer.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
AnneKr wrote:
Serkan wrote:

B-Shockz wrote:
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.

Kan niet wachten
B-Shockz Moet goedkomen! :wink:


Serkan ik kreeg gisteren een sms dat hij pas eind week 41 geleverd wordt. Dus de kans op eind deze week is klein denk ik toch? 😞


Dat denk ik ook ja. In het beste geval begin van de week. Laat we het hopen! 🙂
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Serkan wrote:

B-Shockz wrote:
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.

Kan niet wachten
B-Shockz Moet goedkomen! :wink:



Ik zie het! ?

mijn status is aangepast naar:

Status
Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).

AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz woohoo bij mij is de status ook aangepast!
Spannend! 🙂
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr wrote:
B-Shockz woohoo bij mij is de status ook aangepast!
Spannend! 🙂


Spannend!! ??
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Een beetje off topic maar weet 1 van jullie waardoor dit komt? Ik heb namelijk het volgende:

Op safari kan ik mijn bestel status gewoon bekijken

En op google chrome lukt het mij niet. Dan krijg ik de melding dat de order niet bekend is.
Ik kan verder wel inloggen etc. Op beide browsers.

Heeft misschien iets met mijn cache of cookies te maken?
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Gaat weer lekker allemaal.
iPhone retour gestuurd omdat ik een andere kleur wil.
8,60 betaald voor aangetekend verzenden, krijg een afleveringsbericht van PostNL dat ie is afgeleverd.
Daarna volgde er een e-mail van Vodafone met uw retourzending is binnen.
Ik denk mooi, nu kan ik een nieuwe bestelling plaatsen.
4x doorverbonden geweest naar verschillende afdelingen.
Zeggen ze dat ze wel kunnen zien dat ie binnen is gekomen maar dat ze hem niet kunnen annuleren?
Ik kan dus geen nieuwe bestelling vandaag plaatsen.. en of ik ergens volgende week even wil terugbellen.
Dit is toch belachelijk, waarom krijg ik dan een e-mail dat het retour is en verwerkt is? Enige wat ik wil is hetzelfde abonnement met een andere kleur iPhone.. hoe moeilijk kan het zijn?
RobertEbbelink

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje als het toestel ( iPhone xs 256 gb) op voorraad is hoelang duurt het dan gemiddeld dat ik hem krijg?
Robinhensgens

Stamgast
  • 200Posts
  • 0Oplossingen
  • 110Likes
Serkan Als je de telefoon in de winkel besteld hebt zijn dan de levertijden zoals op de website staan ook daar een goede indicatie voor? Ik heb het toestel op dinsdag 25 September besteld bij Vodafone Heerlen (Corio). Het gaat om een Xs Max 64GB Gold.

Ik heb namelijk op één sms'je anderhalve week geleden na, niks meer gehoord. Dit sms'je gaf aan dat het toestel niet op voorraad was en dat ik op de hoogte gehouden zou worden; wat op zich logisch is aangezien ik niet meteen bij pre-order besteld heb.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Bij mij is ook eindelijk mijn status gewijzigd, alleen vraag ik me af hoelang die zo blijft staan. Want als hij klaar is voor verzending hoeven ze hem toch alleen aan postnl over te dragen en die gaan altijd wel snel. Dus waarom het dan weer ff duurt snap ik niet. Maar goed hopelijk komt hij snel!!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:
Bij mij is ook eindelijk mijn status gewijzigd, alleen vraag ik me af hoelang die zo blijft staan. Want als hij klaar is voor verzending hoeven ze hem toch alleen aan postnl over te dragen en die gaan altijd wel snel. Dus waarom het dan weer ff duurt snap ik niet. Maar goed hopelijk komt hij snel!!


Ik had hetzelfde. Had stiekem gehoopt op gisteren maar dat is het niet geworden. En ik laat hem op werk bezorgen maar waarschijnlijk komt die dan morgen of overmorgen. En dat zijn net de dagen dat ik vrij ben...

Btw mijn t&t heb ik nog niet
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic