Opgelost! Ga naar oplossing.
B-Shockz wrote:
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.
Kan niet wachten
Reem0nN wrote:
Hoelang duurt het voor een retour is verwerkt, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Pakketje is namelijk al bij Vodafone.
lievemandie wrote:
Serkan ik heb gisteren bij apple store de nieuwe iPhone XS max 256 GB besteld 🙂 (los)
Serkan wrote:lievemandie wrote:Wauwie! lievemandie
Serkan ik heb gisteren bij apple store de nieuwe iPhone XS max 256 GB besteld 🙂 (los)
Die had ik niet zien aankomen, ik ben jaloers! Ik moet het nog even doen met de iPhone X. :grinning:
Veel plezier ermee gewenst! Wel gebruiken i.c.m. Vodafone hè :see_no_evil:
Serkan wrote:Reem0nN wrote:Reem0nN Dat verschilt per situatie, maar normaal gesproken is dit binnen 10 werkdagen ongeveer.
Hoelang duurt het voor een retour is verwerkt, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Pakketje is namelijk al bij Vodafone.
Serkan wrote:B-Shockz wrote:B-Shockz Moet goedkomen! :wink:
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.
Kan niet wachten
lievemandie wrote:Serkan wrote:Hahaha..ik laat vodafone toch niet links liggen! 😉 volgend jaar iPhone XI ofzo. 😛 dan meld ik mij weer graag bij je aanlievemandie wrote:Wauwie! lievemandie
Die had ik niet zien aankomen, ik ben jaloers! Ik moet het nog even doen met de iPhone X. :grinning:
Veel plezier ermee gewenst! Wel gebruiken i.c.m. Vodafone hè :see_no_evil:
Reem0nN wrote:Serkan wrote:Reem0nN wrote:Reem0nN Dat verschilt per situatie, maar normaal gesproken is dit binnen 10 werkdagen ongeveer.
Hmm, 10 werkdagen, alleen voor een andere kleur iPhone 😞 vind dat best wel lang? Kan dat niet wat sneller dan?
AnneKr wrote:Serkan wrote:B-Shockz wrote:B-Shockz Moet goedkomen! :wink:
Kan niet wachten
Serkan ik kreeg gisteren een sms dat hij pas eind week 41 geleverd wordt. Dus de kans op eind deze week is klein denk ik toch? 😞
Serkan wrote:B-Shockz wrote:B-Shockz Moet goedkomen! :wink:
Kan niet wachten
Ren wrote:
Bij mij is ook eindelijk mijn status gewijzigd, alleen vraag ik me af hoelang die zo blijft staan. Want als hij klaar is voor verzending hoeven ze hem toch alleen aan postnl over te dragen en die gaan altijd wel snel. Dus waarom het dan weer ff duurt snap ik niet. Maar goed hopelijk komt hij snel!!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.