Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Macer wrote:
Besteld op de eerste dag van de pre-order via F&F, maar helaas (net als 2 jaar terug) was mijn order wederom fout gegaan. Na vorige week verschillende malen aan de telefoon gehangen te hebben, hoop ik deze week toch echt wel mijn telefoon te ontvangen.. Ben tevreden met Vodafone, maar wat betreft de verleningen met iPhones blijft het toch wel een drama..

Zeker nu je de status van je order niet kan bekijken en afhankelijk bent van 1 sms met de melding dat de levering eind week 40 is.....



Ik plus nog wat anderen hier wachten geduldig met je mee! Hoop hem ook te mogen ontvangen deze week.
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
Blije iPhone XS gebruiker hier! Toch nog een kleine vraag;
ik heb verlengd, alleen wanneer gaat mijn nieuwe abonnement in? Er stond in een mail/sms dat je daar bericht van krijgt en in de app te zien heb ik nog steeds niet mijn nieuwe aantal GB’s.... (kan ook nog verlengen staat er)

iemand enig idee? Meer mensen die dit hebben?
geloof6

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Mitch321 wrote:

B-Shockz wrote:
Zijn er meer mensen die hun toestel nog niet binnen hebben maar wel besteld hebben Met het volgende?

Bij het bekijken van de status van je bestelling krijg ik de volgende melding:
Deze order is niet bij ons bekend
Die melding krijg ik ook idd, ik neem aan dat het nog wel allemaal goed in het systeem staat...

was bij mij ook ,gelijk gebeld en ze zeiden dat het wel goed in het systeem stond :)dus maar afwachten op dat hij einde van deze week komt
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mochten er onduidelijkheden zijn betreft de order, dan mag hiervoor gebeld worden met 0800-0560 (particulier) en 0800-0500 voor zakelijk. Mijn collega's zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.
Is het besteld via F&F dan mag dit via 0800-6677880. Ook daar zijn mijn collega's aanwezig van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur.
Macer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het ook zo lullig om zo vaak te bellen, terwijl ze de vorige keer hebben aangegeven dat het goed staat.. Maar aan de andere kant blijft het ook wel weer ijzig stil 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Snap ik, maar ik kan me ook voorstellen dat je zekerheid wilt Macer :wink:
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Begint nu wel een beetje te kriebelen of ik daadwerkelijk mijn toestel einde deze week krijg ?.

Kan niet wachten
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
B-Shockz Hoop voor je dat je hem deze week krijgt. Het is echt een super toestel. Ik ben er zelf erg blij mee. Succes.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ruud001 wrote:
B-Shockz Hoop voor je dat je hem deze week krijgt. Het is echt een super toestel. Ik ben er zelf erg blij mee. Succes.


Ik ben heel benieuwd. Mijn status van mijn bestelling opvragen werkt wel weer sinds vandaag. Hoop dat de toestellen morgen aan vf geleverd worden.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Nevermind hij doet het weer niet :rofl:
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Hoelang duurt het voor een retour is verwerkt, zodat ik een nieuwe bestelling kan plaatsen? Pakketje is namelijk al bij Vodafone.
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Iemand al meer informatie of er deze week daadwerkelijk opnieuw een levering plaatsvindt? Ik wacht nog steeds met smart ?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr wrote:
Iemand al meer informatie of er deze week daadwerkelijk opnieuw een levering plaatsvindt? Ik wacht nog steeds met smart ?



Ik zie dat de website alle toestellen op de xs max 64gb na weer op voorraad heeft.. Ik wacht met je mee! Kreeg een smsje vorige week dat hij eind deze week geleverd zou worden. "Duimen dan maar".
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

AnneKr wrote:
Iemand al meer informatie of er deze week daadwerkelijk opnieuw een levering plaatsvindt? Ik wacht nog steeds met smart ?

Ik zie dat de website alle toestellen op de xs max 64gb na weer op voorraad heeft.. Ik wacht met je mee! Kreeg een smsje vorige week dat hij eind deze week geleverd zou worden. "Duimen dan maar".


Heb net een SMS bericht gekregen;
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone Xs Max 64GB Gold is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 41.

Echt heel erg balen.. had echt wel hoop voor deze week..
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr wrote:

B-Shockz wrote:

AnneKr wrote:
Iemand al meer informatie of er deze week daadwerkelijk opnieuw een levering plaatsvindt? Ik wacht nog steeds met smart ?
Ik zie dat de website alle toestellen op de xs max 64gb na weer op voorraad heeft.. Ik wacht met je mee! Kreeg een smsje vorige week dat hij eind deze week geleverd zou worden. "Duimen dan maar".
Heb net een SMS bericht gekregen;
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone Xs Max 64GB Gold is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 41.

Echt heel erg balen.. had echt wel hoop voor deze week..



Meen je 😮 Wanneer heb je hem besteld"?
Ik heb die sms nog niet namelijk. Misschien dat die straks komt
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:

AnneKr wrote:

B-Shockz wrote:

AnneKr wrote:
Iemand al meer informatie of er deze week daadwerkelijk opnieuw een levering plaatsvindt? Ik wacht nog steeds met smart ?
Ik zie dat de website alle toestellen op de xs max 64gb na weer op voorraad heeft.. Ik wacht met je mee! Kreeg een smsje vorige week dat hij eind deze week geleverd zou worden. "Duimen dan maar".
Heb net een SMS bericht gekregen;
Even een korte update: de levering van de Apple iPhone Xs Max 64GB Gold is bevestigd door de leverancier en staat gepland voor eind week 41.

Echt heel erg balen.. had echt wel hoop voor deze week..

Meen je 😮 Wanneer heb je hem besteld"?
Ik heb die sms nog niet namelijk. Misschien dat die straks komt


Ik heb 'm maandag 17-9 besteld..
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr hmm vreemd ik heb een tweede bestelling geplaatst op de 20e omdat de pre-order vast liep.

toevallig ook de xs max 64gb goud?
AnneKr

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
B-Shockz wrote:
AnneKr hmm vreemd ik heb een tweede bestelling geplaatst op de 20e omdat de pre-order vast liep.

toevallig ook de xs max 64gb goud?


Yes.. Heb jij nog geen sms gehad?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
AnneKr wrote:

B-Shockz wrote:
AnneKr hmm vreemd ik heb een tweede bestelling geplaatst op de 20e omdat de pre-order vast liep.

toevallig ook de xs max 64gb goud?
Yes.. Heb jij nog geen sms gehad?


Nee alleen de sms dat hij einde deze week geleverd zou worden maar dat betwijfel ik to be honest.
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan ik heb gisteren bij apple store de nieuwe iPhone XS max 256 GB besteld 🙂 (los)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic