Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dat had ik inderdaad al gezien. En dat lijkt me inderdaad een schatting die ze van te voren gemaakt hebben. Ze weten niet hoeveel er kwamen daarom dacht ik misschien is er hier al wat bekend. Ben gewoon beetje nieuwsgierig ☺. Tenx voor je reactie iig
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:
Dat had ik inderdaad al gezien. En dat lijkt me inderdaad een schatting die ze van te voren gemaakt hebben. Ze weten niet hoeveel er kwamen daarom dacht ik misschien is er hier al wat bekend. Ben gewoon beetje nieuwsgierig ☺. Tenx voor je reactie iig



Idem! Ik wacht ook in spanning af. Heb flinke vertraging namelijk ?
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ja das jammer wanneer heb jij besteld dan? En welke? Ik de max afgelopen dinsdag en ze dachten dat hij ongeveer met 10 dagen er zou zijn maar dat lag er ook aan hoeveel ze binnen kregen. Dat is elke keer zo soms krijgen ze er 10 duizend soms 20 duizend per keer. Dus ben benieuwd. Succes met wachten!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:
Ja das jammer wanneer heb jij besteld dan? En welke? Ik de max afgelopen dinsdag en ze dachten dat hij ongeveer met 10 dagen er zou zijn maar dat lag er ook aan hoeveel ze binnen kregen. Dat is elke keer zo soms krijgen ze er 10 duizend soms 20 duizend per keer. Dus ben benieuwd. Succes met wachten!



Op de pre-order dag om 09:08. Mijn bestelling is alleen vastgelopen door een storing bij vodafone. Nadat ik gebeld had ( Op de donderdag) hebben ze een nieuwe bestelling geplaatst in plaats van mijn eerste te veranderen. Hierdoor ben ik achteraan gesloten 😞

Heb je het via de vodafone.nl gedaan of in een winkel? Daar zit volgens mij ook nog verschil in qua voorraden.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oké ja das balen! Ik heb hem via de Vodafone site besteld maar door omstandigheden helaas pas afgelopen dinsdag kunnen bestellen dus dat zal dan helemaal nog even wachten zijn. Hoop dat we ze snel krijgen! Heb nu een reserve tel das niks.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi, Ren , denk dat het allemaal wel snel gaat. Lees op diverse forum, dat er bijvoorbeeld bij de Apple stores, genoeg op voorraad is. Dan zal VF wel snel volgen. succes!
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oké bedankt zou wel fijn zijn. Maar ja afwachten maar is het enigste wat we kunnen doen. ?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sander-80

Bedankt voor de lekkere taart en de leuke kaart! Sportief :wink::muscle_tone2:
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Serkan wrote:
Sander-80

Bedankt voor de lekkere taart en de leuke kaart! Sportief :wink: :muscle_tone2:


Haha, graag gedaan, dat hij maar mag smaken. 🙂
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik krijg net een berichtje dat ik mijn telefoon eind week 40 krijg waarschijnlijk. Dat is echt veel later als belooft. Jammer. Ben deze week vrij hij zou aankomende vrijdag komen ?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:
Ik krijg net een berichtje dat ik mijn telefoon eind week 40 krijg waarschijnlijk. Dat is echt veel later als belooft. Jammer. Ben deze week vrij hij zou aankomende vrijdag komen ?



Kreeg net ook een sms. Die van mij wordt ook eind week 40 geleverd. Lekker dan.. alle moeite voor niets?. Volgende keer ga ik wel gewoon als een ongeduldig klein kind drammen.. geduld hebben tijdens de pre-order heeft ook geen zin ??

snap gewoon niet waarom er een nieuwe order geplaatst wordt ipv. De eerste te openen. Is alles zo geautomatiseerd dat de mens hier niets meer in kan betekenen?
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee en vodafone had mij gezegd dat hij zeker deze week kwam. En ook nog een andere belofte een maand terug maar ze komen hun belofte helaas niet na. Daarin sta je dan en kun je niks doen. Machteloos wat dat betreft want aantekening maken ze dan niet hoe toevallig. Maar met klachten of wat helpt het helaas ook niet. bij niemand niet
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:
Nee en vodafone had mij gezegd dat hij zeker deze week kwam. En ook nog een andere belofte een maand terug maar ze komen hun belofte helaas niet na. Daarin sta je dan en kun je niks doen. Machteloos wat dat betreft want aantekening maken ze dan niet hoe toevallig. Maar met klachten of wat helpt het helaas ook niet. bij niemand niet


Ik denk zelf dat veel werknemers bij vf ook er niets aan kunnen doen. Zij doen gewoon wat hun verteld wordt en houden zich aan hun protocol. Verder zijn zij ook natuurlijk afhankelijk van allerlei soort dingen. Bijvoorbeeld de levering van apple zelf of bij het verzenden van een bestelling. Bij de koeriersdienst kan er bijv. Ook van alles mis gaan. Zelf denk ik dat de fout dus ook niet zozeer bij vf ligt.

In mijn geval blame ik niemand dat ik vertraging oploop. Het is alleen gewoon zuur. Volgens mij is er ook nog nooit een pre-order foutloo gegaan.
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Nee dat geloof ik ook wel dat Vodafone zelf er niks aan kan doen aan de levertijd alleen ze hadden wel na kunnen denken voordat ze wat zeggen. Al snap ik dit ook wel maar boven op een andere belofte die een maand geleden gedaan is maar niet genoteerd door de medewerker baal ik gewoon dat ze steeds verkeerde beloftes maken. Die van iphone max snap ik wel alleen doordat andere baal ik gewoon.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
toppe Bedankt voor de lekkere taart, erg lekker! #sportief :sunglasses::heart_eyes:

toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan wrote:
toppe Bedankt voor de lekkere taart, erg lekker! #sportief :sunglasses::heart_eyes:




Na al die ongezonde troep tijd voor een gezonde taart, anders gaan we allemaal vroegtijdig dood?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Zijn er meer mensen die hun toestel nog niet binnen hebben maar wel besteld hebben Met het volgende?

Bij het bekijken van de status van je bestelling krijg ik de volgende melding:
Deze order is niet bij ons bekend
Mitch321

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
B-Shockz wrote:
Zijn er meer mensen die hun toestel nog niet binnen hebben maar wel besteld hebben Met het volgende?

Bij het bekijken van de status van je bestelling krijg ik de volgende melding:
Deze order is niet bij ons bekend


Die melding krijg ik ook idd, ik neem aan dat het nog wel allemaal goed in het systeem staat...
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Oké, oké. Goed aan jullie (taart) woord gehouden. Sportief in ieder geval. En Serkan , toch maar aan de sport dit weekend? ?
Macer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Besteld op de eerste dag van de pre-order via F&F, maar helaas (net als 2 jaar terug) was mijn order wederom fout gegaan. Na vorige week verschillende malen aan de telefoon gehangen te hebben, hoop ik deze week toch echt wel mijn telefoon te ontvangen.. Ben tevreden met Vodafone, maar wat betreft de verleningen met iPhones blijft het toch wel een drama..

Zeker nu je de status van je order niet kan bekijken en afhankelijk bent van 1 sms met de melding dat de levering eind week 40 is.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic