Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ruud001 wrote:

B-Shockz wrote:

Ruud001 wrote:
Tis wel rustig hier op het forum... Of zit iedereen stilletjes te genieten? Voor mij nog een paar uurtjes...:laughing:
Eerder aan frustreren ???
en aan de rest! Hoe bevalt jullie nieuwe iphone?
Bezig backup te maken van de X. Gaat langzaam deze keer. Bizar. Dan overzetten naar de Max. Jullie horen het nog in ander topic natuurlijk. Succes met wachten. Echt balen als het weer later wordt. Had ik vorig jaar ook. Kreeg de X pas 17 november. :wink:


Ja minn toestel was de vorige keer ook pas 2 maanden later geleverd. Hoop nu toch wel dat ie dan volgende week komt. Of heel misschien morgen maar dat betwijfel ik.

Welke heb je nou besteld? Ik de xs max 64 gold
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
Weet iemand wat dit kan zijn? Of anders gezegd hoe ik dit kan oplossen?

”Activeer uw iPhone

We kunnen de dekkingsgegevens niet weergeven omdat uw iPhone niet is geactiveerd. Neem contact op met uw iPhone-verkoper of mobiele aanbieder om uw iPhone te activeren.
Zoek uw mobiele aanbieder en bekijk uw service-opties
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
B-Shockz wrote:

MariKroon wrote:
Heb hem
Wat een beauty ? kan echt niet wachten totdat ik de mijne heb.

Vond het wel serieus raar om afscheid te nemen van mijn 7 plus, want dat toestel was echt top! Nu 2,5 uur aan de slag met dit toestel en het is helemaal geweldig en het beeld is wel drastisch groter maar totaal niet onhandig in de omgang ! Kan niet wachten om jullie mening te horen ! Hoop dat iedereen hem snel mag ontvangen!
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
MariKroon ik switch ook van een 7+ inderdaad. Grote stap ook zeker? Ik twijfelde namelijk in het begin. Ik kan niet wachten totdat ik heb mag ontvangen. Heb helaas flinke vertraging door de storing van vrijdag ?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
B-Shockz wrote:

Ruud001 wrote:

B-Shockz wrote:

Ruud001 wrote:
Tis wel rustig hier op het forum... Of zit iedereen stilletjes te genieten? Voor mij nog een paar uurtjes...:laughing:
Eerder aan frustreren ???
en aan de rest! Hoe bevalt jullie nieuwe iphone?
Bezig backup te maken van de X. Gaat langzaam deze keer. Bizar. Dan overzetten naar de Max. Jullie horen het nog in ander topic natuurlijk. Succes met wachten. Echt balen als het weer later wordt. Had ik vorig jaar ook. Kreeg de X pas 17 november. :wink:
Ja minn toestel was de vorige keer ook pas 2 maanden later geleverd. Hoop nu toch wel dat ie dan volgende week komt. Of heel misschien morgen maar dat betwijfel ik.

Welke heb je nou besteld? Ik de xs max 64 gold


Ik heb de gouden max 512 pk gekozen. Hou ervan alles erop te hebben. Een ding is zeker, het is het wachten waard. Wat een mooi en geweldig toestel. Super mooi scherm. Succes met wachten en tot later.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ruud001 Bakbeest! 😛
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
step wrote:

B-Shockz wrote:
Mehh ik ben achteraan gekomen ?? mijn pre-order is voor niets geweest. Baal als een stekker nu zo zuur dit.

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone
vervelend he, ik heb helemaal niks qua berichtgeving ontvangen


Ik zou even bellen! Ik ben er deze week inmiddels achtergekomen dat geduld hebben ook niet altijd loont.. Op vrijdag een bestelling geplaatst om 09:08 en bevestiging om 09:27 binnen gehad. Daarna sindsdien niets meer gehoord. Wat bleek mijn bestelling is ook vastgelopen bij het toetsen of ik bkr proof was. Nooit wat over gehoord en ik maar afvragen waarom woensdag mijn bestelling nog niet veranderd was. Heb netjes gewacht en donderdag vertrouwde ik het niet meer. Toen gebeld op mijn verjaardag 😛 wat er mis was met mijn bestelling. En ja hoor hij werd geannuleerd en telefonisch opnieuw geplaatst. Met als gevolg dat ik achteraan gesloten ben bij alle andere bestellingen die vooraf zijn gegaan.

Spijt dat ik niet de maandag meteen al gebeld had..
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
BM90 wrote:
Hallo allemaal,

Sinds dag 1 volg ik stilletjes deze topic, 18 pagina’s lang met vol interesse lees ik met jullie mee. Op de pre-order dag de iPhone MAX 64gb gold besteld en vroeg mijn bevestiging gekregen. Met veel vreugde ontving ik het smsje met de verwachte bezorgweek. Gisteravond de T&T ontvangen van PostNL en sindsdien met vol spanning gewacht.

Vandaag was de dag, ik zou hem ook ontvangen. Tot mijn verbazing zie ik op de PostNL app dat deze geleverd zou zijn en er ook voor getekend zou zijn. Daar op kan je ook de handtekening zien en die was helemaal niet van mij! Op dat moment wist ik al hoelaat het was.

Ik heb gelijk contact opgenomen met PostNL en Vodafone. Deze gaan het nu samen uitzoeken waar deze telefoon is. Helaas zal dit proces lang gaan duren en mag ik weer af gaan wachten wanneer ik deze zal ontvangen.

Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie iPhone!



Meeen je 😮 Ik vind eigenlijk dat je bij dit soort pakketten bij het aannemen gewoon je legitimatie moet laten zien. Ben je meteen van dit gezeur af. Hoop dat je snel meer duidelijkheid heb en je toestel uiteraard!
BM90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
B-Shockz wrote:

BM90 wrote:
Hallo allemaal,

Sinds dag 1 volg ik stilletjes deze topic, 18 pagina’s lang met vol interesse lees ik met jullie mee. Op de pre-order dag de iPhone MAX 64gb gold besteld en vroeg mijn bevestiging gekregen. Met veel vreugde ontving ik het smsje met de verwachte bezorgweek. Gisteravond de T&T ontvangen van PostNL en sindsdien met vol spanning gewacht.

Vandaag was de dag, ik zou hem ook ontvangen. Tot mijn verbazing zie ik op de PostNL app dat deze geleverd zou zijn en er ook voor getekend zou zijn. Daar op kan je ook de handtekening zien en die was helemaal niet van mij! Op dat moment wist ik al hoelaat het was.

Ik heb gelijk contact opgenomen met PostNL en Vodafone. Deze gaan het nu samen uitzoeken waar deze telefoon is. Helaas zal dit proces lang gaan duren en mag ik weer af gaan wachten wanneer ik deze zal ontvangen.

Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie iPhone!

Meeen je 😮 Ik vind eigenlijk dat je bij dit soort pakketten bij het aannemen gewoon je legitimatie moet laten zien. Ben je meteen van dit gezeur af. Hoop dat je snel meer duidelijkheid heb en je toestel uiteraard!


Ja dat vind ik ook! Echt klote is dit. Wie weet hoelang dit proces nog gaat duren. Ik moet blijkbaar wachten tot deze boven water komt, nou we weten allemaal dat deze inmiddels diep is gezonken..
Ik hoop op een snelle oplossing!
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
B-Shockz wrote:
MariKroon ik switch ook van een 7+ inderdaad. Grote stap ook zeker? Ik twijfelde namelijk in het begin. Ik kan niet wachten totdat ik heb mag ontvangen. Heb helaas flinke vertraging door de storing van vrijdag ?

Jaa ik twijfelde ook ik dacht zal ik de xs nemen het scherm is toch even groot, maar toen dacht ik shoot ik neem gwn de grootte !
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
inoum wrote:

Ilsjaa wrote:

inoum wrote:
Hi allemaal,

Wat leuk voor jullie dat morgen de nieuwe iPhone binnen komt. Alvast veel plezier!

Ik heb een beetje lopen slapen op de pre-order, heeft iemand op dit forum deze week nog een bestelling gedaan en kan die mij vertellen of ze al een bezorg indicatie hebben?

Ik vraag me af of ik nog een toestel hier zal bestellen en weken ga wachten op de levering (zoals met vorige releases vaak een gedoe wegens schaarse voorraad Vodafone) of direct bij Apple bestel en overstap van provider...

Tips?

Thanks!
Niet overstappen natuurlijk ?
als je iets terug leest hadden ze het er over dat ze in de winkel een goede voorraad ontvangen hadden en zelfs over hadden. Ik zou even de winkels bij jou in de buurt proberen vandaag! ?

succes!
Nou, ik wil natuurlijk liever niet overstappen (ben al 10+ jaar klant bij Vodafone), maar was in de winkel en daar vertelde ze me vervolgens dat het abonnement per maand duurder is dan online EN ze bieden me 5GB minder internet aan dan online bij Vodafone. Hoe vreemd is dat dan?!

Vervolgens gaan Googlen en kom ik erachter dat ik voor €5 goedkoper per maand (op een contract van 2 jaar) en een lagere aanbetaling voor de Xs Max bij een andere provider nog eens €5GB extra cadeau krijg ook nog. Dan wordt overstappen natuurlijk wel erg verleidelijk ipv verlengen.

Serkan , hoe komt het dat ze in de winkels niet het zelfde aantal GBs en maandbedrag kunnen matchen als online? Wat is hier de reden voor? Vodafone is toch Vodafone? Of het nu retail of online is...

Normaal gesproken is het over het algemeen hetzelfde. Maar soms kunnen specifieke aanbiedingen verschillen inoum.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
BM90 wrote:
Hallo allemaal,

Sinds dag 1 volg ik stilletjes deze topic, 18 pagina’s lang met vol interesse lees ik met jullie mee. Op de pre-order dag de iPhone MAX 64gb gold besteld en vroeg mijn bevestiging gekregen. Met veel vreugde ontving ik het smsje met de verwachte bezorgweek. Gisteravond de T&T ontvangen van PostNL en sindsdien met vol spanning gewacht.

Vandaag was de dag, ik zou hem ook ontvangen. Tot mijn verbazing zie ik op de PostNL app dat deze geleverd zou zijn en er ook voor getekend zou zijn. Daar op kan je ook de handtekening zien en die was helemaal niet van mij! Op dat moment wist ik al hoelaat het was.

Ik heb gelijk contact opgenomen met PostNL en Vodafone. Deze gaan het nu samen uitzoeken waar deze telefoon is. Helaas zal dit proces lang gaan duren en mag ik weer af gaan wachten wanneer ik deze zal ontvangen.

Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie iPhone!

BM90 Oei, dit klinkt inderdaad niet goed! Ik hoop dat het onderzoek snel dat een oplossing/verklaring leidt. Succes in ieder geval!
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Superblij hier. Nu ff overzetten. Tot laters. (Wel een beetje veel foto’s geloof ik) Sorry. ?

Toppie! Veel plezier ermee Ruud001 :sunglasses:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ilsjaa wrote:
Weet iemand wat dit kan zijn? Of anders gezegd hoe ik dit kan oplossen?

”Activeer uw iPhone

We kunnen de dekkingsgegevens niet weergeven omdat uw iPhone niet is geactiveerd. Neem contact op met uw iPhone-verkoper of mobiele aanbieder om uw iPhone te activeren.Zoek uw mobiele aanbieder en bekijk uw service-opties

Hi Ilsjaa, dat is vreemd. Kijk eens op deze pagina voor meer info https://support.apple.com/nl-nl/HT201407
Dre23

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Tja... was al erg bang voor de volgende situatie. Telefoon zou vandaag bezorgd worden door Dynalogics. Maar je raad het al: er kan vandaag niet bezorgd worden vanwege een sorteerfout. Klantenservice gebeld van dat rotbedrijf en conclusie was telefoon is kwijt en ze doen hun best om hem te achterhalen.

Waarschijnlijk heeft een medewerker hem gewoon gejat. Vodafone kan hier in principe niets aan doen, maar toch een aantal vragen aan Serkan:

Waarom doen jullie zaken met dit rotbedrijf? Elk bedrijf krijgt negatieve recensies, maar Dynalogics krijgt alleen maam negatieviteit over zich heen. Ik betaal gerust bezorgkosten als het geleverd kan worden door bijvoorbeeld PostNL.

Hoe nu verder? Nummerbehoud is gisteren overgezet. Contract is gisteren ingegaan en ik zit zonder telefoon.

Hoe kan. Vodafone bemiddelen tussen dat rot Dynalogics en jullie klant (ik)?
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
Serkan wrote:

Ilsjaa wrote:
Weet iemand wat dit kan zijn? Of anders gezegd hoe ik dit kan oplossen?

”Activeer uw iPhone

We kunnen de dekkingsgegevens niet weergeven omdat uw iPhone niet is geactiveerd. Neem contact op met uw iPhone-verkoper of mobiele aanbieder om uw iPhone te activeren.Zoek uw mobiele aanbieder en bekijk uw service-opties
Hi Ilsjaa, dat is vreemd. Kijk eens op deze pagina voor meer info https://support.apple.com/nl-nl/HT201407


Gelukt! Ik had wat meer geduld moeten hebben. Wilde namelijk meteen even AppleCare aanschaffen, die prijzen voor een nieuw scherm zijn er niet normaal hoog!

iedereen heel veel plezier met de nieuwe iPhone!?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dre23 Dat is uiterst vervelend. Excuses voor het ongemak wat je hierdoor hebt ervaren, ook namens onze koeriersdienst. Om dit alsnog spoedig op te lossen raad ik je aan om contact op te nemen met onze collega's via 0800-0560.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ilsjaa Fijn om te lezen dat het is gelukt! Veel plezier gewenst met je nieuwe iPhone :blush:
Ren

Gedreven Liefhebber
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw maar kan je hier ook vragen of er veel nieuwe iphones binnen zijn gekomen?
Is er al bekend hoe lang ongeveer de wachttijd is?

Groet van mij 🙂
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ren wrote:
Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw maar kan je hier ook vragen of er veel nieuwe iphones binnen zijn gekomen?
Is er al bekend hoe lang ongeveer de wachttijd is?

Groet van mij 🙂


Hoi Ren,
ik denk het niet. Het enige wat ik kan vinden over de leveringen is de onderstaande link:

https://www.vodafone.nl/levertijd/
ik denk alleen dat dit een ruime achatting is. Zo zie je bijvoorbeeld dat alle bestellingen na 17 september bij de xs max gold ergens in week 39 of 40 geleverd kunnen worden. Echt een actuele levertijd is er niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic