Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ruud001 wrote:

step wrote:

Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(
Zou toch hierover contact (blijven) opnemen met VF. Eventueel Serkan om hulp vragen.
Succes!


Hey Ruud,

Ja helaas al alles geprobeerd, maar blijkbaar zijn de systemen zo ingesteld dat mensen hier niks meer in kunnen betekenen 😞
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan

Dat is balen inderdaad. Heb je je adres toevallig gewijzigd tijdens het bestelproces?

Ik ga er even vanuit dat de bewoners bekenden van je zijn: Als er niemand thuis is dan wordt er een 2e poging gedaan, hopelijk zijn de bewoners dan wel thuis om het toestel in ontvangst te nemen.

Indien dat ook niet lukt dien je contact op te nemen met onze collega's via 0800-0560. Zij kunnen je hier verder mee helpen. Hakki11
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
step wrote:

Ruud001 wrote:

step wrote:

Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(
Zou toch hierover contact (blijven) opnemen met VF. Eventueel Serkan om hulp vragen.
Succes!
Hey Ruud,

Ja helaas al alles geprobeerd, maar blijkbaar zijn de systemen zo ingesteld dat mensen hier niks meer in kunnen betekenen 😞


step Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Is je toestel nu wel correct verwerkt? Dat is namelijk het belangrijkste. Daarna is het een kwestie van afwachten totdat er een toestel aan je bestelling gekoppeld wordt.
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan wrote:

step wrote:

Ruud001 wrote:

step wrote:

Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(
Zou toch hierover contact (blijven) opnemen met VF. Eventueel Serkan om hulp vragen.
Succes!
Hey Ruud,

Ja helaas al alles geprobeerd, maar blijkbaar zijn de systemen zo ingesteld dat mensen hier niks meer in kunnen betekenen 😞
step Ik kan me goed voorstellen dat dit vervelend is. Is je toestel nu wel correct verwerkt? Dat is namelijk het belangrijkste. Daarna is het een kwestie van afwachten totdat er een toestel aan je bestelling gekoppeld wordt.


Blijkbaar was het nummerbehoud verkeerd gegaan door een storing. Ik kan niet zien of dat nu wel goed gaat.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Mehh ik ben achteraan gekomen ?? mijn pre-order is voor niets geweest. Baal als een stekker nu zo zuur dit.

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
B-Shockz wrote:
Mehh ik ben achteraan gekomen ?? mijn pre-order is voor niets geweest. Baal als een stekker nu zo zuur dit.

Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.
Bedankt voor je geduld,
Vodafone


vervelend he, ik heb helemaal niks qua berichtgeving ontvangen
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
step wrote:

Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(



ik leef met je mee. Ik heb precies hetzelfde terwijl mijn eerste bestelling om 09:08 uur geplaatst was. Bizar dat ze in de eerste bestelling die vast gelopen is niets kunnen veranderen. ?? voor mij geen telefoon vandaag.
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
B-Shockz wrote:

step wrote:

Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(

ik leef met je mee. Ik heb precies hetzelfde terwijl mijn eerste bestelling om 09:08 uur geplaatst was. Bizar dat ze in de eerste bestelling die vast gelopen is niets kunnen veranderen. ?? voor mij geen telefoon vandaag.


mijn eerste order was van 09:10. Ben net nog wel even langs een VF winkel gegaan. Hadden hier en daar nog wel een 256GB op voorraad maar qua abonnement kwam ik in de winkel 5 euro per maand duurder uit
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Jeeeej :hugging: netjes volgens de planning zelfs :v_tone1:

Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
delfuentes wrote:
Jeeeej :hugging: netjes volgens de planning zelfs :v_tone1:




Super! Voor welke telefoon ben je gegaan? XS of XS Max?
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Arsance XS space grey 64GB, de Max gaat niet in de broekzak, en daar zit de telefoon altijd incl. GEAR4 case. Dus dat is geen optie.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
delfuentes wrote:
Arsance XS space grey 64GB, de Max gaat niet in de broekzak, en daar zit de telefoon altijd incl. GEAR4 case. Dus dat is geen optie.


Heb precies hetzelfde haha. Wel fijn zo'n Max, maar ontzettend onhandig.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Tis wel rustig hier op het forum... Of zit iedereen stilletjes te genieten? Voor mij nog een paar uurtjes...:laughing:
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Daar is tie hoor, het feest kan beginnen.

Xs 256gb space grey
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ruud001 (stilletjes aan het genieten) lees; druk reservekopie aan het terugzetten. Bleek er ineens een wachtwoord op te zitten :confused:
Gelukkig naar vele malen gokken de correcte, dus nu reservekopie terug zetten en dan kan hij alles bijwerken.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Sander-80 en delfuentes Proficiat en geniet ervan. Het verlangen wordt steeds groter...:sweat_smile:
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik heb er een kindje bij! 🙂

Veel plezier allen met jullie telefoon!!
inoum

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ilsjaa wrote:

inoum wrote:
Hi allemaal,

Wat leuk voor jullie dat morgen de nieuwe iPhone binnen komt. Alvast veel plezier!

Ik heb een beetje lopen slapen op de pre-order, heeft iemand op dit forum deze week nog een bestelling gedaan en kan die mij vertellen of ze al een bezorg indicatie hebben?

Ik vraag me af of ik nog een toestel hier zal bestellen en weken ga wachten op de levering (zoals met vorige releases vaak een gedoe wegens schaarse voorraad Vodafone) of direct bij Apple bestel en overstap van provider...

Tips?

Thanks!
Niet overstappen natuurlijk ?
als je iets terug leest hadden ze het er over dat ze in de winkel een goede voorraad ontvangen hadden en zelfs over hadden. Ik zou even de winkels bij jou in de buurt proberen vandaag! ?

succes!


Nou, ik wil natuurlijk liever niet overstappen (ben al 10+ jaar klant bij Vodafone), maar was in de winkel en daar vertelde ze me vervolgens dat het abonnement per maand duurder is dan online EN ze bieden me 5GB minder internet aan dan online bij Vodafone. Hoe vreemd is dat dan?!

Vervolgens gaan Googlen en kom ik erachter dat ik voor €5 goedkoper per maand (op een contract van 2 jaar) en een lagere aanbetaling voor de Xs Max bij een andere provider nog eens €5GB extra cadeau krijg ook nog. Dan wordt overstappen natuurlijk wel erg verleidelijk ipv verlengen.

Serkan , hoe komt het dat ze in de winkels niet het zelfde aantal GBs en maandbedrag kunnen matchen als online? Wat is hier de reden voor? Vodafone is toch Vodafone? Of het nu retail of online is...
indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ruud001 wrote:
Tis wel rustig hier op het forum... Of zit iedereen stilletjes te genieten? Voor mij nog een paar uurtjes...:laughing:


De mijne is nog altijd ergens bij PostNL/Vodafone, in ieder geval niet onderweg.

Spannend! :’(
BM90

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Sinds dag 1 volg ik stilletjes deze topic, 18 pagina’s lang met vol interesse lees ik met jullie mee. Op de pre-order dag de iPhone MAX 64gb gold besteld en vroeg mijn bevestiging gekregen. Met veel vreugde ontving ik het smsje met de verwachte bezorgweek. Gisteravond de T&T ontvangen van PostNL en sindsdien met vol spanning gewacht.

Vandaag was de dag, ik zou hem ook ontvangen. Tot mijn verbazing zie ik op de PostNL app dat deze geleverd zou zijn en er ook voor getekend zou zijn. Daar op kan je ook de handtekening zien en die was helemaal niet van mij! Op dat moment wist ik al hoelaat het was.

Ik heb gelijk contact opgenomen met PostNL en Vodafone. Deze gaan het nu samen uitzoeken waar deze telefoon is. Helaas zal dit proces lang gaan duren en mag ik weer af gaan wachten wanneer ik deze zal ontvangen.

Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes met jullie iPhone!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic