Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Vandaag is de dag ? ik wil iedereen die een van de nieuwe iPhone’s vandaag in ontvangst mag nemen er veel plezier mee wensen! Dat ik ik zeker ook doen ? en voor degene die hem vandaag nog niet krijgen, succes met het wachten !!
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
inoum wrote:
Hi allemaal,

Wat leuk voor jullie dat morgen de nieuwe iPhone binnen komt. Alvast veel plezier!

Ik heb een beetje lopen slapen op de pre-order, heeft iemand op dit forum deze week nog een bestelling gedaan en kan die mij vertellen of ze al een bezorg indicatie hebben?

Ik vraag me af of ik nog een toestel hier zal bestellen en weken ga wachten op de levering (zoals met vorige releases vaak een gedoe wegens schaarse voorraad Vodafone) of direct bij Apple bestel en overstap van provider...

Tips?

Thanks!


Niet overstappen natuurlijk ?
als je iets terug leest hadden ze het er over dat ze in de winkel een goede voorraad ontvangen hadden en zelfs over hadden. Ik zou even de winkels bij jou in de buurt proberen vandaag! ?

succes!
alfamale

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Gearriveerd. Allen bedankt.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Mooi, mooi, veel plezier ermee. Ik moet nog ff wachten tot vanmiddag.:grin:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
MariKroon wrote:
zoals eerder gezegt wel de t&t ontvangen om 10:45, maar nog steeds geen tijd..... moet morgen helaas van 06:00 tot 15:00 werken ! Serkan het betreft een verlenging mocht ik niet thuis zijn, kan iemand anders het in ontvangst nemen ?


Ja hoor dat kan. Maar ik zou voor de zekerheid een machtigingsformulier tekenen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
alfamale wrote:
Gearriveerd. Allen bedankt.


Kijk eens aan! Alleen al het kijken naar het doosje heeft iets magisch :heart_eyes:
indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Meh, om 9:30 nog steeds “Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.”

Ik hoop maar dat VF het pakketje netjes bij PostNL heeft afgeleverd. 😮
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
alfamale je bent er mooi vroeg bij, via de post bezorgd? Hier werken die mensen niet zo vroeg.

TNT post komt hier volgens T&T tussen 10:40 - 12:40 uur . Ben benieuwd, want ze hebben de afgesproken tijd hier nog nooit gehaald.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
indietro wrote:
Meh, om 9:30 nog steeds “Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.”

Ik hoop maar dat VF het pakketje netjes bij PostNL heeft afgeleverd. 😮

Hoi, dat had ik ook tot vanmorgen. Sprong ineens naar "onderweg". Komt vast goed.
Gisteravond hier op forum plaatje gezet dat hij gesorteerd was, even later stond er "zending wordt verwacht" en nu dus weer op afleveren. Ze hebben het een beetje druk vandaag. Geduld. :disappointed_relieved:
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Ik heb een snipperdag genomen en nu komt hij pas tussen 15.15/17.45?

Nou ja nog maar even geduld hebben...
indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ruud001 wrote:

indietro wrote:
Meh, om 9:30 nog steeds “Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces.”

Ik hoop maar dat VF het pakketje netjes bij PostNL heeft afgeleverd. 😮
Hoi, dat had ik ook tot vanmorgen. Sprong ineens naar "onderweg". Komt vast goed.
Gisteravond hier op forum plaatje gezet dat hij gesorteerd was, even later stond er "zending wordt verwacht" en nu dus weer op afleveren. Ze hebben het een beetje druk vandaag. Geduld. :disappointed_relieved:


Bij mij was het gister inderdaad ook gesorteerd, nu dus niet meer.

Ook nog maar even geduld, hopen dat het beloond wordt! 🙂
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Heb idd wel een snippermiddag genomen.:joy::joy::joy:
delfuentes

Gedreven Liefhebber
  • 47Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Ruud001 wrote:
Heb idd wel een snippermiddag genomen.:joy::joy::joy:


Haha, je kunt hem ook op de zaak laten bezorgen?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geen iPhones hier, maar wel een hele lekkere taart!

Ruud001 ontzettend bedankt en alvast veel plezier met je nieuwe iPhone Xs Max 512 PK:wink::heart_eyes:

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Graag gedaan. Hoop dat ie smaakt! :birthday:
Ben benieuwd of anderen de daad bij het woord voegen.:wink:
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Graag gedaan. Hoop dat ie smaakt! :birthday:

Ben benieuwd of anderen de daad bij het woord voegen.:wink:


Absoluut, bestelling is al geplaatst, maandag krijgen ze lekker vlaai.

Ik zit nog met spanning op de bezorger te wachten, alleen volgens de site is hij pas bij huis 3 en ik ben nummer 17 op de lijst, dus nog even geduld hebben.
Hakki11

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan


Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
step wrote:

Hakki11 wrote:
Beste

mijn bestelling is onderweg naar de verkeerde adres, meerde malen contact opgenomen met Vodafone over mijn opgegeven adres en zij garandeerden dat ik hem 100% op mijn nieuwe adres zou krijgen.
maar. , nee hoor, hij is gewoon onderweg naar mijn oude adres.
ik weet dat ze ook de weekend niet thuis zijn.

heel vervelend dat er mij dingen worden beloofd en een week later te horen krijg van, oei er is iets mis gegaan :-s

Heel jammer dit!

p.s. ik heb al gebeld naar Vodafone en postnl. er word niets gedaan
Hier ook. Mij is beloofd dat ik ondanks dat mijn order geannuleerd moest worden (vanwege technische storing VF) toch vandaag geleverd zou worden, heeft mijn order nog steeds de status ontvangen. Geen enkel bericht meer ontvangen over status levering :'-(


Zou toch hierover contact (blijven) opnemen met VF. Eventueel Serkan om hulp vragen.
Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic