Opgelost! Ga naar oplossing.
Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
step wrote:Serkan wrote:Ja maar nu wordt deze waarschijnlijk niet morgen bezorgd omdat er een nieuwe order voor moest worden aangemaakt. Dit zou toch anders opgelost moeten worden aangezien de fout bij jullie ligt.step wrote:Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.
vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.
Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Serkan wrote:Sander-80 wrote:Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
toppe wrote:Serkan wrote:Wel mooi dat als ik taart beloof dat het halve forum het ook gaat doen...Sander-80 wrote:Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
toppe wrote:Serkan wrote:Wel mooi dat als ik taart beloof dat het halve forum het ook gaat doen...Sander-80 wrote:Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
Serkan wrote:Sander-80 wrote:Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
Ruud001 wrote:
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van @Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
Komt goed. Eerst even bezorgen. Dan uitpakken. Foto's volgen. En daarna bevindingen...:nerd:
Serkan wrote:step wrote:Serkan wrote:Ja maar nu wordt deze waarschijnlijk niet morgen bezorgd omdat er een nieuwe order voor moest worden aangemaakt. Dit zou toch anders opgelost moeten worden aangezien de fout bij jullie ligt.step wrote:Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.
vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.
Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Houd even in de gaten welke levertijd je gecommuniceerd krijgt en houd mij op de hoogte @step
MariKroon wrote:
zoals eerder gezegt wel de t&t ontvangen om 10:45, maar nog steeds geen tijd..... moet morgen helaas van 06:00 tot 15:00 werken ! Serkan het betreft een verlenging mocht ik niet thuis zijn, kan iemand anders het in ontvangst nemen ?
DStellar wrote:MariKroon wrote:Hier kan post NL ook nog niet een pakketje vinden dus dat zal vast nog wel komen! ?
zoals eerder gezegt wel de t&t ontvangen om 10:45, maar nog steeds geen tijd..... moet morgen helaas van 06:00 tot 15:00 werken ! Serkan het betreft een verlenging mocht ik niet thuis zijn, kan iemand anders het in ontvangst nemen ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.