Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)

Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!

Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:

Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
step wrote:

Serkan wrote:

step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.

vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.

Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?
Ja maar nu wordt deze waarschijnlijk niet morgen bezorgd omdat er een nieuwe order voor moest worden aangemaakt. Dit zou toch anders opgelost moeten worden aangezien de fout bij jullie ligt.


Houd even in de gaten welke levertijd je gecommuniceerd krijgt en houd mij op de hoogte step
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jancke wrote:
Dank voor de toelichting B-Shockz!


Idem! B-Shockz
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Serkan wrote:

Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!

Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:

Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.


Wel mooi dat als ik taart beloof dat het halve forum het ook gaat doen...
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
toppe wrote:

Serkan wrote:

Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!

Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:


Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
Wel mooi dat als ik taart beloof dat het halve forum het ook gaat doen...


Waardering is groot toppe :sunglasses: Actiefoto's volgen later!
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
toppe wrote:

Serkan wrote:

Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!

Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:


Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.
Wel mooi dat als ik taart beloof dat het halve forum het ook gaat doen...


Die Iphone verslaafden zijn ook een beetje gek toch. 🙂 🙂
Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Serkan wrote:

Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Super leuk Sander-80 :heart_eyes: Maandag staat nog geen levering gepland haha!

Dat wordt smullen bij ons op de afdeling toppe Ruud001 :hugging:

Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.

Als ie binnen is iedereen dus op dat topic maar even foto's delen :smirk:
Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Serkan Ondanks de niet ge-update pagina qua nummerbehoud ook net een afspraak gemaakt voor bezorging! Overdag werken en dan als een razende naar huis. Nu al zin in!
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ik ga me hier verder afmelden!

Graag geen mentions meer
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Daanvv

Fijn om te lezen! Aftellen :grin:
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van @Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.

Komt goed. Eerst even bezorgen. Dan uitpakken. Foto's volgen. En daarna bevindingen...:nerd:
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Ruud001 wrote:
Laten jullie ook iets weten zodra jullie het toestel hebben ontvangen? In het topic van @Ruud001 kunnen jullie eventueel foto's en andere leuke weetjes delen.

Komt goed. Eerst even bezorgen. Dan uitpakken. Foto's volgen. En daarna bevindingen...:nerd:


Als er maar geen krassen op zitten! :sweat_smile: Vorige keer in de Apple Store op de dag van de release kreeg ik mijn nieuwe iPhone, zaten er krassen op... wel meteen een nieuwe gehad, dat dan weer wel!
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoop dat de taart/(+iPhone) morgen een beetje op tijd wordt bezorgd. :birthday:

Tot later, of in andere topic
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan wrote:

step wrote:

Serkan wrote:

step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.

vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.

Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?
Ja maar nu wordt deze waarschijnlijk niet morgen bezorgd omdat er een nieuwe order voor moest worden aangemaakt. Dit zou toch anders opgelost moeten worden aangezien de fout bij jullie ligt.

Serkan schreef:
Houd even in de gaten welke levertijd je gecommuniceerd krijgt en houd mij op de hoogte @step


Helaas hoor ik nergens meer een datum of week. Niemand die wat weet.
Bartnrd

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb mijn iphone xs 64gb space grey in de winkel besteld. De beste man vertelde mij dat ik nummer 2 was op de lijst in die kleur.
Hoop dat ik dan bij de eerste batch zit morgen!
Alicia90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Zojuist gebeld door de winkel dat mijn iphone binnen is! Mijn vriend direct aan de telefoon verlengd en die kan 'm ook morgen ophalen. Ze hadden veel binnen gekregen waardoor ze nog over hadden. Dus morgen naar de winkel om ze op te halen! :sunglasses::heart_eyes:
Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Net een mail gehad van Vodafone winkel. Ik kan de Iphone XS Max vanaf morgenochtend 9.30 uur ophalen.

Succes met wachten of met uitpakken!
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
zoals eerder gezegt wel de t&t ontvangen om 10:45, maar nog steeds geen tijd..... moet morgen helaas van 06:00 tot 15:00 werken ! Serkan het betreft een verlenging mocht ik niet thuis zijn, kan iemand anders het in ontvangst nemen ?
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
MariKroon wrote:
zoals eerder gezegt wel de t&t ontvangen om 10:45, maar nog steeds geen tijd..... moet morgen helaas van 06:00 tot 15:00 werken ! Serkan het betreft een verlenging mocht ik niet thuis zijn, kan iemand anders het in ontvangst nemen ?

Hier kan post NL ook nog niet een pakketje vinden dus dat zal vast nog wel komen! ?
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
DStellar wrote:

MariKroon wrote:
zoals eerder gezegt wel de t&t ontvangen om 10:45, maar nog steeds geen tijd..... moet morgen helaas van 06:00 tot 15:00 werken ! Serkan het betreft een verlenging mocht ik niet thuis zijn, kan iemand anders het in ontvangst nemen ?
Hier kan post NL ook nog niet een pakketje vinden dus dat zal vast nog wel komen! ?

Wordt er zenuwachtig van hahahahah
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic