Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Geduld. Het komt vandaag en morgen vast goed met de meeste die een sms van VF hebben gehad. PostNL ligt eruit dus je T&T werkt vast nog niet. Komt zeker omdat iedereen tegelijk hun T&T gaat bekijken. Nog ff afwachten...:kissing_closed_eyes:
Succes!
Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Serkan wrote:
qd11 Dat is niet zo gek. Zie bovenstaand bericht.


Maar het is toch al bevestigd dat nummerbehoud is goedgekeurd? Daarbij staat bij mijn bestelling “in behandeling” terwijl op Twitter medewerkers zei dat in Vodafone systeem staat dat is afgerond (nummerbehoud). Echter niet ge-update op mijn bestellingspagina of email van dynalogic en wel sms dat einde week 38 geleverd gaat worden. Zijn de “externe factoren” dan de levering naar dynalogic? Want nummerbehoud kan het naar mijn weten niet zijn (ook niet andere provider want die heeft ook al toestemming gegeven en mij sms gestuurd dat aanvraag is goedgekeurd).

Zie uiteraard graag dat als eigenlijk het proces is afgerond dat ik dan ook meegenomen ga worden in levering asap ;-)!
Dion1989

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Serkan ik heb niksmeer vernomen over mijn winkel bestelling van vorige week vrijdag, dat zou betekenen dat ik morgen gebeld wordt om het toestel af te halen... fingers crossed! ? op de bestel status pagina staat :

Status
Ontvangen:

We hebben je bestelling in goede orde ontvangen. We houden je verder op de hoogte over de levering via e-mail of sms.

Jancke

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor de update Serkan!

"Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je donderdagavond een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel...."

I am a bit confused...

Betreft dit dan een andere e-mail dan degene die vanochtend door Vodafone@onlineactivatie.nl is verstuurt? ("Beste meneer...., Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is...") ?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Jancke wrote:
Dank voor de update Serkan!

"Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je donderdagavond een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel...."

I am a bit confused...

Betreft dit dan een andere e-mail dan degene die vanochtend door Vodafone@onlineactivatie.nl is verstuurt? ("Beste meneer...., Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is...") ?


Denk dat VF een beetje vroeg is begonnen vandaag om alles te kunnen afwerken. Mooi toch? Komt goed.:grinning:
qd11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:
qd11 Dat is niet zo gek. Zie bovenstaand bericht.

bericht zag ik idd pas na het plaatsen van het bericht. Zal het idd even afwachten.
alfamale

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Mijn scenario wordt curieuzer, geen SMS ontvangen maar zojuist wel een email met PostNL t&t (die idd niet werkt).
Crave89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Serkan, kan je nagaan waarom ik nog geen sms heb ontvangen? Ik heb je mijn gegevens via een prive bericht opgestuurd.

Alvast thanks!
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)


Dit is hoopgevend! Hopelijk krijg ik ook snel een email... je zat in dezelfde situatie dus blijf duimen Hahah
Charlotte11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Daanvv wrote:

Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.

Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Dit is hoopgevend! Hopelijk krijg ik ook snel een email... je zat in dezelfde situatie dus blijf duimen Hahah

Ah yes, hoopvol! Ik blijf f5'en 😉
qd11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ik heb hem ook net gehad! Wordt morgen geleverd. 😄
Steven30

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb de felbegeerde mail en sms ook net gekregen! ?
Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Steven30 wrote:
Ik heb de felbegeerde mail en sms ook net gekregen! ?


Zit nog steeds geduldig te wachten
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Om 10:45 een t&t gekregen, maar als ik hierop klik krijg ik de melding dat er geen zending bekend is ??....
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
MariKroon wrote:
Om 10:45 een t&t gekregen, maar als ik hierop klik krijg ik de melding dat er geen zending bekend is ??....


Hoi, zending is aangemaakt en zal in de loop van de avond/nacht actief en traceerbaar worden. Geen zorgen, komt goed. Is een beetje drukker vandaag bij VF.:wink:En dito bij PostNL.:joy:
qd11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
MariKroon wrote:
Om 10:45 een t&t gekregen, maar als ik hierop klik krijg ik de melding dat er geen zending bekend is ??....


Vaak na 20:00 uur zal de info in de postNL app worden bijgewerkt.
step

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Serkan wrote:

step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.

vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.

Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?


Ja maar nu wordt deze waarschijnlijk niet morgen bezorgd omdat er een nieuwe order voor moest worden aangemaakt. Dit zou toch anders opgelost moeten worden aangezien de fout bij jullie ligt.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Jancke wrote:
Wel interessant dat Vodafone een T & T code kan versturen zonder dat dit in het PostNL systeem bekend is. Twee gescheiden systemen ?


nee hoor dat zie je verkeerd. Zending aanmelden kan al voordat je pakket bij postnl is. Ik verzend regelmatig pakketten via postnl. Wanneer ik deze online frankeer krijgen zij een melding en ik een barcode. Dan hoef ik hem alleen nog naar een afhaalf of postnl punt te brengen. In de tijd dat de link er is en je pakket nog niet bij postnl is, krijg je de melding die jij dus hebt. Online frankeren is dat volgens mij voor particulieren. En voor zakelijk wordt alles in 1 keer opgehaald uiteraard. Meestal aan het einde van de dag.
Jancke

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank voor de toelichting B-Shockz!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic