Opgelost! Ga naar oplossing.
Serkan wrote:
qd11 Dat is niet zo gek. Zie bovenstaand bericht.
Jancke wrote:
Dank voor de update Serkan!
"Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je donderdagavond een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel...."
I am a bit confused...
Betreft dit dan een andere e-mail dan degene die vanochtend door Vodafone@onlineactivatie.nl is verstuurt? ("Beste meneer...., Nog maar heel even geduld, je pakketje is onderweg. Via PostNL kun je het pakketje precies volgen. Je Track & Trace code is...") ?
Serkan wrote:
qd11 Dat is niet zo gek. Zie bovenstaand bericht.
Sander-80 wrote:
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Daanvv wrote:Sander-80 wrote:Dit is hoopgevend! Hopelijk krijg ik ook snel een email... je zat in dezelfde situatie dus blijf duimen Hahah
Net mail gehad om afspraak met Dynalogic in te plannen, morgen tussen 8:00 en 13:00 komen ze m brengen.
Serkan Kies maar vast een lekkere vlaai uit, ga ik zorgen dat ie komende week jouw kant op komt. (voorkeur voor dag?)
Steven30 wrote:
Ik heb de felbegeerde mail en sms ook net gekregen! ?
MariKroon wrote:
Om 10:45 een t&t gekregen, maar als ik hierop klik krijg ik de melding dat er geen zending bekend is ??....
MariKroon wrote:
Om 10:45 een t&t gekregen, maar als ik hierop klik krijg ik de melding dat er geen zending bekend is ??....
Serkan wrote:step wrote:Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.
vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.
Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Jancke wrote:
Wel interessant dat Vodafone een T & T code kan versturen zonder dat dit in het PostNL systeem bekend is. Twee gescheiden systemen ?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.