Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Serkan je kunt mijn PB met mijn gegevens beschouwen als niet verzonden. Heb net ff gebeld en alles opnieuw in laten vullen. Mijn bestelling liep ook vast bij de storing op vrijdag. Heb inmiddels mijn contract nu ook binnen.

Nu nog wachten op de felbegeerde t&t ?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Reem0nN wrote:

B-Shockz wrote:

Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada

Hmm, het lijkt erop alsof je bestelling, verlenging of nieuwe abonnement op een bepaalde status als pending blijft hangen.. enige wat ik kan bedenken is als je nog geen contract mail heb gehad.. dat er iets fout gaat bij het toetsing inkomen vragen. Om door de BKR procedure te komen.
Er was namelijk wel een storing met het BKR systeem die vrijdagochtend waardoor sommige toetsingen niet werden aangemeld bij het BKR.

Neem anders even contact op met 0800-0560 of eventueel dit nummer voor directe contact 0362052110 erover morgenochtend en check of dat allemaal goed is verlopen.

Als dat het namelijk is, dan kan je bestelling doorlopen en kan je hem alsnog wellicht vrijdag in ontvangst nemen.


Je had inderdaad gelijk! Hij liep vast. Heb alles opnieuw laten invullen en inmiddels is mijn contract ook binnen. Nu het smsje met de t&t nog ?
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Net even naar de status van de bestelling gekeken en hij staat bij mij op uitlevering ?. Nu nog wachten op de t&t, kan niet wachten! IPhone xs max 64gb space grey, besteld op 14-9 om 09:15! Verlenging via de site.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
B-Shockz wrote:

Reem0nN wrote:

B-Shockz wrote:

Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada
Hmm, het lijkt erop alsof je bestelling, verlenging of nieuwe abonnement op een bepaalde status als pending blijft hangen.. enige wat ik kan bedenken is als je nog geen contract mail heb gehad.. dat er iets fout gaat bij het toetsing inkomen vragen. Om door de BKR procedure te komen.
Er was namelijk wel een storing met het BKR systeem die vrijdagochtend waardoor sommige toetsingen niet werden aangemeld bij het BKR.

Neem anders even contact op met 0800-0560 of eventueel dit nummer voor directe contact 0362052110 erover morgenochtend en check of dat allemaal goed is verlopen.

Als dat het namelijk is, dan kan je bestelling doorlopen en kan je hem alsnog wellicht vrijdag in ontvangst nemen.
Je had inderdaad gelijk! Hij liep vast. Heb alles opnieuw laten invullen en inmiddels is mijn contract ook binnen. Nu het smsje met de t&t nog ?


Top, dat het gelukt is 😄
Hoop dat je snel je nieuwe iPhone in ontvangst mag nemen.
Jancke

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen iedereen,
Ik heb vanochtend om 7:30 mail van Vodafone met T&T code gekregen voor mijn nieuwe iPhone XS Max, maar als ik naar de link ga dan staat bij PostNL: ‘We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode ...’.
Is dit nog iemand tegen gekomen ?
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jancke wrote:
Ik heb vanochtend om 7:30 mail van vodafone met T&T code gekregen, maar als ik naar de link ga dan staat bij PostNL: ‘We kunnen helaas geen ze ding vinden met de barcode ...’.

Is dit nog iemand tegen gekomen ?


Is gewoon even afwachten, duurt bij PostNL wel eens wat langer.

Laatst een bekend besteld en toen de bezorger er stond kreeg ik melding dat zending was afgehaald
indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Het lijkt me sterk dat de iPhones vandaag al worden geleverd, aangezien Apple ze zelf ook pas vanaf morgen in winkels aanbiedt. Dan zouden consumenten hun iPhones voortaan altijd extern bestellen, in plaats van bij Apple zelf!

Desalniettemin een goed teken dat PostNL dergelijke mailtje verstuurt! Er zit schot in de zaak, wat zeer positief is.
Jancke

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wel interessant dat Vodafone een T & T code kan versturen zonder dat dit in het PostNL systeem bekend is. Twee gescheiden systemen ?
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Jancke wrote:
Wel interessant dat Vodafone een T & T code kan versturen zonder dat dit in het PostNL systeem bekend is. Twee gescheiden systemen ?


Nee hoor, Vodafone vraagt een T&T code aan en stuurt meteen een mail, terwijl PostNL deze vaak in een batch (bv 5000 T&T codes) verwerkt 😉
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
gister wel de sms gehad van levering eind week 38. Vandaag nog geen mail. Status op de website staat nu op:

Status van je bestelling

Status
Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).


wacht in spanning af
indietro

Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
kerwin wrote:
gister wel de sms gehad van levering eind week 38. Vandaag nog geen mail. Status op de website staat nu op:

Status van je bestelling

Status
Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).


wacht in spanning af


Staat er nog geen T&T-code als je iets verder naar beneden scrolt?

Onder het kopje "Details bezorging" staat bij mij een link naar de T&T-code.
kerwin

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
indietro wrote:

kerwin wrote:
gister wel de sms gehad van levering eind week 38. Vandaag nog geen mail. Status op de website staat nu op:

Status van je bestelling

Status
Uitleveren:

Je bestelling is klaar voor verzending.

Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).


wacht in spanning af
Staat er nog geen T&T-code als je iets verder naar beneden scrolt?

Onder het kopje "Details bezorging" staat bij mij een link naar de T&T-code.


nee enkel:

Details bezorging

Bezorgwijze
Thuis bezorgen

de jongen aan de telefoon zei dat ik de 4e was die de iphone besteld had op dat moment, dus ben benieuwd.
Jancke

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klopt, maar zoals gezegd bij POSTNL staat dan: 'We kunnen helaas geen zending vinden met de barcode ...'

Afwachten dus...
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Zijn er al mensen met een nieuw abonnement en/of met nummerbehoud die van Dynalogic al bericht hebben ontvangen?

Ik heb ze net gesproken, bij mij staat de status van m'n bestelling nog steeds op nummerportering en kunnen ze 'm niet verder in behandeling nemen terwijl ik gisteren al akkoord heb gekregen op de nummerportering via SMS en mail. Ik hoop dat het vandaag nog goed gaat komen, maar ik ben er bang voor. Serkan
Charlotte11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sander-80 wrote:
Zijn er al mensen met een nieuw abonnement en/of met nummerbehoud die van Dynalogic al bericht hebben ontvangen?

Hier hetzelfde probleem denk ik..
Gister heb ik wel een smsje gehad dat de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd en een smsje dat levering eind week 38 zal plaatsvinden. Ik hoop zooo op morgen, ik laat m op mn werk bezorgen en daar ben ik zaterdag niet.
Onderstaand bericht staat er als status op de website.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.

vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.

Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?

Hi step, dat is balen inderdaad. Is er inmiddels een nieuwe bestelling aangemaakt?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ilsjaa wrote:

Juuls wrote:

Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
Gedaan, bedankt
Dit is toch alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement? (Het machtigingsformulier) ik heb verlengd en neem aan dat ik mijn bankpas niet hoef te laten zien, niet hoef te pinnen, het contract niet gescand hoeft te worden etc. ?

Ilsjaa Dat klopt inderdaad.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik heb helaas nu pas tijd gehad om alles bij te lezen en op jullie berichten te reageren.

Ik zie verschillende berichten over Track & Trace en PostNL etc. Graag wil ik jullie wijzen op mijn vorige update waarin is aangegeven dat we vanaf donderdagavond de Track & Trace e-mails zullen versturen en vanaf vrijdag de toestellen geleverd worden.

Het heeft dus geen zin om uit te gaan van andere notificaties en Track & Trace informatie.

Wat nu?
Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je donderdagavond een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel. Wordt je toestel in een andere week geleverd? Dan ontvang je uiterlijk de dag vóór de levering een Track & Trace e-mail.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
qd11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Ik heb nog niks ontvangen m.b.t.. bevestiging dat hij wordt verzonden.. Ik heb een nieuw abbo besteld met nummerbehoud en wel een bevestiging dat nummerbehoud is goedgekeurd. Ook een sms met levering eind week 38.. hoop vandaag nog een mail te krijgen van dynalogic met een T&T code.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
qd11 Dat is niet zo gek. Zie bovenstaand bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic