Opgelost! Ga naar oplossing.
Reem0nN wrote:B-Shockz wrote:Kimos wrote:Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
Hmm, het lijkt erop alsof je bestelling, verlenging of nieuwe abonnement op een bepaalde status als pending blijft hangen.. enige wat ik kan bedenken is als je nog geen contract mail heb gehad.. dat er iets fout gaat bij het toetsing inkomen vragen. Om door de BKR procedure te komen.
Er was namelijk wel een storing met het BKR systeem die vrijdagochtend waardoor sommige toetsingen niet werden aangemeld bij het BKR.
Neem anders even contact op met 0800-0560 of eventueel dit nummer voor directe contact 0362052110 erover morgenochtend en check of dat allemaal goed is verlopen.
Als dat het namelijk is, dan kan je bestelling doorlopen en kan je hem alsnog wellicht vrijdag in ontvangst nemen.
B-Shockz wrote:Reem0nN wrote:Je had inderdaad gelijk! Hij liep vast. Heb alles opnieuw laten invullen en inmiddels is mijn contract ook binnen. Nu het smsje met de t&t nog ?B-Shockz wrote:Hmm, het lijkt erop alsof je bestelling, verlenging of nieuwe abonnement op een bepaalde status als pending blijft hangen.. enige wat ik kan bedenken is als je nog geen contract mail heb gehad.. dat er iets fout gaat bij het toetsing inkomen vragen. Om door de BKR procedure te komen.Kimos wrote:Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
Er was namelijk wel een storing met het BKR systeem die vrijdagochtend waardoor sommige toetsingen niet werden aangemeld bij het BKR.
Neem anders even contact op met 0800-0560 of eventueel dit nummer voor directe contact 0362052110 erover morgenochtend en check of dat allemaal goed is verlopen.
Als dat het namelijk is, dan kan je bestelling doorlopen en kan je hem alsnog wellicht vrijdag in ontvangst nemen.
Jancke wrote:
Ik heb vanochtend om 7:30 mail van vodafone met T&T code gekregen, maar als ik naar de link ga dan staat bij PostNL: ‘We kunnen helaas geen ze ding vinden met de barcode ...’.
Is dit nog iemand tegen gekomen ?
Jancke wrote:
Wel interessant dat Vodafone een T & T code kan versturen zonder dat dit in het PostNL systeem bekend is. Twee gescheiden systemen ?
kerwin wrote:
gister wel de sms gehad van levering eind week 38. Vandaag nog geen mail. Status op de website staat nu op:Status van je bestelling
Status
Uitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
wacht in spanning af
indietro wrote:kerwin wrote:Staat er nog geen T&T-code als je iets verder naar beneden scrolt?
gister wel de sms gehad van levering eind week 38. Vandaag nog geen mail. Status op de website staat nu op:Status van je bestelling
Status
Uitleveren:Je bestelling is klaar voor verzending.
Je bestelling wordt bezorgd. Zodra het pakket bij PostNL in transport gaat zie je hier beneden de Track & Trace code (n.v.t. bij Sim Only).
wacht in spanning af
Onder het kopje "Details bezorging" staat bij mij een link naar de T&T-code.
Sander-80 wrote:
Zijn er al mensen met een nieuw abonnement en/of met nummerbehoud die van Dynalogic al bericht hebben ontvangen?
step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.
vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.
Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Ilsjaa wrote:Juuls wrote:Dit is toch alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement? (Het machtigingsformulier) ik heb verlengd en neem aan dat ik mijn bankpas niet hoef te laten zien, niet hoef te pinnen, het contract niet gescand hoeft te worden etc. ?Serkan wrote:Gedaan, bedanktJuuls wrote:Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.