Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
B-Shockz wrote:

Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!

Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada



Hmm, het lijkt erop alsof je bestelling, verlenging of nieuwe abonnement op een bepaalde status als pending blijft hangen.. enige wat ik kan bedenken is als je nog geen contract mail heb gehad.. dat er iets fout gaat bij het toetsing inkomen vragen. Om door de BKR procedure te komen.
Er was namelijk wel een storing met het BKR systeem die vrijdagochtend waardoor sommige toetsingen niet werden aangemeld bij het BKR.

Neem anders even contact op met 0800-0560 of eventueel dit nummer voor directe contact 0362052110 erover morgenochtend en check of dat allemaal goed is verlopen.

Als dat het namelijk is, dan kan je bestelling doorlopen en kan je hem alsnog wellicht vrijdag in ontvangst nemen.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??
Haha je simkaart zeker ?



Huh ik niet hoor. Ik heb mijn sms nog niet eens 😛
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
B-Shockz wrote:

DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??
Haha je simkaart zeker ?

Huh ik niet hoor. Ik heb mijn sms nog niet eens 😛

Zie nu dat de verkeerde naam er bij staat ?. Geen idee hoe dat ineens kan
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Reem0nN wrote:

B-Shockz wrote:

Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada

Hmm, het lijkt erop alsof je bestelling, verlenging of nieuwe abonnement op een bepaalde status als pending blijft hangen.. enige wat ik kan bedenken is als je nog geen contract mail heb gehad.. dat er iets fout gaat bij het toetsing inkomen vragen. Om door de BKR procedure te komen.
Er was namelijk wel een storing met het BKR systeem die vrijdagochtend waardoor sommige toetsingen niet werden aangemeld bij het BKR.

Neem anders even contact op met 0800-0560 of eventueel dit nummer voor directe contact 0362052110 erover morgenochtend en check of dat allemaal goed is verlopen.

Als dat het namelijk is, dan kan je bestelling doorlopen en kan je hem alsnog wellicht vrijdag in ontvangst nemen.



Ik kon inderdaad al niet zien dat er op mijn bkr niets aangevraagd was. Ik ga morgen nog maar is proberen te bellen en betaal ik mijn toestel wel in 1 keer af. Dan is dat in ieder geval geregeld en hopen dat die dan alsnog op tijd binnen komt.
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??
Haha je simkaart zeker ?


Hahaha nee, heb verlengd! Maar mijn hoesje is blijkbaar binnen een uur al verstuurd. Krijg net de verzendbevestiging, jammer!

loos alarm!!!! ???
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Taart is onderweg. Levertijd, vrijdag 21 september.
Eet smakelijk.
Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.

Gedaan, bedankt
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Ruud001 wrote:
Taart is onderweg. Levertijd, vrijdag 21 september.
Eet smakelijk.


Goed bezig! Zorg ik volgende week voor taart als hij vrijdag binnen komt. Eet smakelijk alvast Serkan
Dre23

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nu net om 2300 uur een mail gehad met leverbevestiging van postbedrijf. Vrijdag dus ook binnen. Kreeg geen sms omdat klantenservice een verkeerd nummer had opgeschreven bij contactgegevens. Nuja, hij komt! Succes en veel plezier allen!

aanvulling edit: bedenk me nu dat weleens geen iphone hoeft te zijn, maar alleen een simkaart aangezien ik een nieuwe abo aansluit... beetje achterdochtig word je wel 🙂
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Dre23 wrote:
Nu net om 2300 uur een mail gehad met leverbevestiging van postbedrijf. Vrijdag dus ook binnen. Kreeg geen sms omdat klantenservice een verkeerd nummer had opgeschreven bij contactgegevens. Nuja, hij komt! Succes en veel plezier allen!

aanvulling edit: bedenk me nu dat weleens geen iphone hoeft te zijn, maar alleen een simkaart aangezien ik een nieuwe abo aansluit... beetje achterdochtig word je wel 🙂


Tot nu toe heb ik altijd een nieuwe simkaart mee besteld en die zat altijd in het zelfde pakket!
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Heb de mail met de T&T zojuist ontvangen, en ja: nu wel van m’n iPhone ? spannonnnnddddd
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
Arjennn wrote:
Heb de mail met de T&T zojuist ontvangen, en ja: nu wel van m’n iPhone ? spannonnnnddddd


Ik heb de mail ook binnen! “Goed nieuws, je bestelling is onderweg!” ?
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
Juuls wrote:

Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
Gedaan, bedankt


Dit is toch alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement? (Het machtigingsformulier) ik heb verlengd en neem aan dat ik mijn bankpas niet hoef te laten zien, niet hoef te pinnen, het contract niet gescand hoeft te worden etc. ?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ilsjaa wrote:

Juuls wrote:

Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
Gedaan, bedankt
Dit is toch alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement? (Het machtigingsformulier) ik heb verlengd en neem aan dat ik mijn bankpas niet hoef te laten zien, niet hoef te pinnen, het contract niet gescand hoeft te worden etc. ?


Klopt inderdaad. Is alleen bij het afsluiten van een nieuw contract. Degene die het pakketje aanneemt moet natuurlijk wel een handtekening zetten voor ontvangst.
Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Nieuwe abbo, maar nog geen lever email. Bij bevestiging staat nog steeds nummerbehoud in aanvraag maar gister middag al meteen sms gehad dat is goedgekeurd. Via Twitter gevraagd en medewerker zei ook dat nummerbehoud bij ze goed in systeem staat maar dat het nu wachten was op levering Apple.... hopelijk toch morgen binnen haha
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Daanvv wrote:
Nieuwe abbo, maar nog geen lever email. Bij bevestiging staat nog steeds nummerbehoud in aanvraag maar gister middag al meteen sms gehad dat is goedgekeurd. Via Twitter gevraagd en medewerker zei ook dat nummerbehoud bij ze goed in systeem staat maar dat het nu wachten was op levering Apple.... hopelijk toch morgen binnen haha


Hier nog 1. 🙂 🙂
Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Arsance wrote:

Ilsjaa wrote:

Juuls wrote:

Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
Gedaan, bedankt
Dit is toch alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement? (Het machtigingsformulier) ik heb verlengd en neem aan dat ik mijn bankpas niet hoef te laten zien, niet hoef te pinnen, het contract niet gescand hoeft te worden etc. ?
Klopt inderdaad. Is alleen bij het afsluiten van een nieuw contract. Degene die het pakketje aanneemt moet natuurlijk wel een handtekening zetten voor ontvangst.

Oh, dan komt het helemaal goed, morgen is het feest!
Steven30

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daanvv Sander-80
zelfde hier! ?
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Steven30 wrote:
Daanvv Sander-80
zelfde hier! ?


Serkan help ons. :laughing::joy::grin:
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Iknheb nog geen mail van verzending gekregen, maar het smsje wel, dus zal wel goed komen:)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic