Opgelost! Ga naar oplossing.
Patrick058 wrote:B-Shockz wrote:Ja ik had georeorderd, zo snel mogelijk natuurlijk?Patrick058 wrote:ik heb ook nog geen sms gehad! Hopen op het beste morgen.
Ik ben wat voorbarig geweest en heb mijn iPhone vandaag verkocht?
Nu vroeg ik mij af er ook een andere manier is om te zien og ik dat gewilde smsje ook heb gekregen.
Was je ook bij de pre-order net als velen hier op het forum?
hoop dat je morgen gelukt hebt anders wordt het ff zonder zitten ?
En gelukkig het gewilde smsje mogen ontvangen!!!!
Zit nu tijdelijk met een oude Android van mijn vriendin?, maar gelukkig van korte duur?
IPhone xs max 256gb zilver bevestiging mail 09.20.
Patrick058 wrote:
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)
B-Shockz wrote:Patrick058 wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
toppe wrote:B-Shockz wrote:Geef je nummer even, stuur ik je SMSPatrick058 wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)B-Shockz wrote:Geef je nummer even, stuur ik je SMSPatrick058 wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
B-Shockz wrote:toppe wrote:B-Shockz wrote:Geef je nummer even, stuur ik je SMSPatrick058 wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
Ik was vorig jaar de pineut. Hoop voor je dat je hem snel krijgt:)B-Shockz wrote:Geef je nummer even, stuur ik je SMSPatrick058 wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit jaar aan de beurt ben. 😞 Inmiddels al 6 uur geweest. Heb niet echt hoop meer dat ik nog een sms krijg.
:rofl::rofl:
step wrote:
Ik heb vanmiddag een sms ontvangen dat ik week 38 mijn iphone wordt bezorgd.
vervolgens contact opgenomen met de klantenservice over nummerbehoud. Geven ze als excuus dat er iets is mis gegaan bij het nummerbehoud waardoor mijn order moet worden geannuleerd en een nieuwe order aangemaakt moet worden. Is verdomme al de 2e x in 1 week tijd ze bij Vodafone fouten maken bij mijn bestelling.
Weet Serkan wanneer ik nu wel mijn bestelling krijg?
Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
B-Shockz wrote:Kimos wrote:
Misschien voor de mensen die nog geen sms hebben gehad: ik heb twee abonnementen op mijn naam staan. Abonnement 1 verlengt, goede nummer staat ook netjes op het contract en in de emails, maar het smsje van vandaag kwam binnen op het nummer van abonnement 2. Hoop dat dat voor sommige van jullie ook het geval is en de iPhone toch vrijdag in huis is!
Ik heb op de 1 of andere manier mijn contract ook nog niet. Alleen de bevestiging van mijn bestelling op vodafone.nl. Gaat om een verlenging trouwens. Als sms kreeg ik ook een bestelbevestiging. Verder niks noppes nada
Arjennn wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??
B-Shockz wrote:
Krijg net een melding van de PostNL app. Morgen wordt er een pakketje van Vodafone afgeleverd tussen 12.00 en 14.00. Zou het dan toch??!! ??
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.