Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Arsance wrote:

Sander-80 wrote:
P.S. Vlaai staat nog steeds? :smile:Sander-80


Serkan ABSOLUUT! Als ik m vrijdag binnen heb zorg ik voor de vlaai, ik heb je in pb de site gestuurd, dus kies er maar 1 uit en dan zorg ik dat ie naar je toe komt. 🙂

Trouwens net bericht ontvangen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. :clap_tone2:
Volgens mij moet je na deze week volop aan de lijn.. Zoveel taart :sweat_smile:

Haha, komt goed! Ik deel graag met mijn collega's en met jullie uiteraard. toppe Arsance Sander-80
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
toppe wrote:
Als ik morgen positief nieuws krijg stuur ik een taart op.

Geen omkoping, pure beloning?


Heb je hem al in bestelling Toppe?
qd11

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Serkan wrote:

qd11 wrote:
Serkan


Hi Serkan,

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Hoelang duurt het voordat nrbehoud wordt goedgekeurd? ik ga overstappen naar Vodafone en heb een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2. Ik heb mijn bestelling om 09:02 geplaast afgelopen vrijdag, heb echter nog geen goedkeuring op nrbehoud.
qd11 Dit is echt afhankelijk van verschillende factoren. Je oude provider dient goedkeuring te geven voor de overstap etc. Overigens ontvang je daarom ook nog geen levertijden sms. Ik neem dus aan dat je nog niets hebt ontvangen toch?

Ik heb al wel een bevestiging ontvangen..
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sander-80 wrote:

Serkan wrote:

Sander-80 wrote:
P.S. Vlaai staat nog steeds? :smile:Sander-80






Serkan ABSOLUUT! Als ik m vrijdag binnen heb zorg ik voor de vlaai, ik heb je in pb de site gestuurd, dus kies er maar 1 uit en dan zorg ik dat ie naar je toe komt. 🙂

Trouwens net bericht ontvangen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. :clap_tone2:
Haha, niet te vroeg juichen Serkan, ik heb vrijdag vrijgenomen alvast, dus als hij binnen is gaat het feest door. 🙂

Sander-80
Het belangrijkste is dat jullie de nieuwe iPhone spoedig ontvangen:sunglasses:. Belangrijk om te weten: normaal gesproken wordt het toestel inderdaad op vrijdag geleverd. Echter zijn we hierin wel afhankelijk van de postbezorger, dus wacht de Track & Trace e-mail even van morgenavond even af.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?


Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
alfamale

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Serkan Verstuurd. De support desk neemt niet op iig ..
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
alfamale wrote:
Serkan Verstuurd. De support desk neemt niet op iig ..


Bij mij namen ze ook niet op. Heb je ook een pb gestuurd Serkan
Ik waardeer je hulp!
Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Het belangrijkste is dat jullie de nieuwe iPhone spoedig ontvangen:sunglasses:. Belangrijk om te weten: normaal gesproken wordt het toestel inderdaad op vrijdag geleverd. Echter zijn we hierin wel afhankelijk van de postbezorger, dus wacht de Track & Trace e-mail even van morgenavond even af.

Serkan Worden nieuwe abo's niet via Dynalogic verzonden?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.


Geldt overigens alleen voor nieuw contract, toch? Bij verlenging maakt het niet uit wie het pakketje aan neemt? Zo is dat bij mij ieder jaar gegaan in ieder geval.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Sander-80 wrote:
Het belangrijkste is dat jullie de nieuwe iPhone spoedig ontvangen:sunglasses:. Belangrijk om te weten: normaal gesproken wordt het toestel inderdaad op vrijdag geleverd. Echter zijn we hierin wel afhankelijk van de postbezorger dus wacht de Track & Trace e-mail even van morgenavond even af.

Serkan Worden nieuwe abo's niet via Dynalogic verzonden?

Nieuwe abonnementen + toestel gaan inderdaad via Dynalogic. Thanks voor de aanvulling. Ik heb het aangepast! Sander-80
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Sorry:
Alicia90

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Alicia90 wrote:
Ik heb vrijdag in de winkel mijn abonnement verlengd en iPhone xs uitgekozen. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad. Of komt dit omdat Vodafone contact met mij opneemt zodra die binnen is? :]


Op my Vodafone staat ook nog steeds dat de bestelling verwerkt wordt en dat ik op de hoogte wordt gehouden via mail of sms. Beetje verwarrend ??
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Arsance wrote:

Serkan wrote:

Juuls wrote:
Moet je trouwens ook zelf thuis zijn om je iPhone in ontvangst te nemen? Of is de aanwezigheid en/of handtekening van een andere bewoner op jouw adres genoeg?
Goede vraag! Let op: Indien je de levering zelf niet in ontvangst kunt nemen adviseer ik je om het machtigingsformulier in te vullen.
Geldt overigens alleen voor nieuw contract, toch? Bij verlenging maakt het niet uit wie het pakketje aan neemt? Zo is dat bij mij ieder jaar gegaan in ieder geval.

Ik zou voor de zekerheid in beide gevallen het formulier invullen. Arsance Kleine moeite, grote vreugde! :smiley:
Steven30

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Serkan Nog één vraagje. Sorry ik zit nu in het buitenland dus ik kan de klantenservice niet bereiken en de chat is al dicht. Maar ik heb zojuist het bericht gekregen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Echter in hetzelfde sms’je van T-mobile staat ook dat mijn abbo nu eindigt op 19-10. Wil dit ook zeggen dat ik dan pas de nieuwe telefoon kan ontvangen, of maakt dat niet uit? Thanks!
Dion1989

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alicia90 wrote:

Alicia90 wrote:
Ik heb vrijdag in de winkel mijn abonnement verlengd en iPhone xs uitgekozen. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad. Of komt dit omdat Vodafone contact met mij opneemt zodra die binnen is? :]

Op my Vodafone staat ook nog steeds dat de bestelling verwerkt wordt en dat ik op de hoogte wordt gehouden via mail of sms. Beetje verwarrend ?

Serkan Hier precies hetzelfde... heb je al meer informatie over winkel orders?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dion1989 wrote:

Alicia90 wrote:

Alicia90 wrote:
Ik heb vrijdag in de winkel mijn abonnement verlengd en iPhone xs uitgekozen. Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad. Of komt dit omdat Vodafone contact met mij opneemt zodra die binnen is? :]
Op my Vodafone staat ook nog steeds dat de bestelling verwerkt wordt en dat ik op de hoogte wordt gehouden via mail of sms. Beetje verwarrend ?

Serkan Hier precies hetzelfde... heb je al meer informatie over winkel orders?


Alicia90 Dion1989 en de rest:

Bestellingen via de Winkel

  • Indien je via de winkel hebt besteld en je ontvangt je toestel binnen 1 week, dan word je via de winkel geïnformeerd over je bestelling.
  • Als de levertijd van je toestel langer dan 1 week is krijg je hierover een levertijden sms.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Steven30 wrote:
Serkan Nog één vraagje. Sorry ik zit nu in het buitenland dus ik kan de klantenservice niet bereiken en de chat is al dicht. Maar ik heb zojuist het bericht gekregen dat het nummerbehoud is goedgekeurd. Echter in hetzelfde sms’je van T-mobile staat ook dat mijn abbo nu eindigt op 19-10. Wil dit ook zeggen dat ik dan pas de nieuwe telefoon kan ontvangen, of maakt dat niet uit? Thanks!

Ik zou in dat geval voor de zekerheid contact opnemen met onze collega's via Social Media. Daar kunnen ze dit nog eens nakijken. Steven30
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Sorry:


Ruud001 Dit kan niet waar zijn :expressionless:sabotage!

Klik eens op ''doorgaan zonder correctie'' :joy::wink:
Patrick058

Liefhebber
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
B-Shockz wrote:

Patrick058 wrote:
Ik ben wat voorbarig geweest en heb mijn iPhone vandaag verkocht?
Nu vroeg ik mij af er ook een andere manier is om te zien og ik dat gewilde smsje ook heb gekregen.
ik heb ook nog geen sms gehad! Hopen op het beste morgen.
Was je ook bij de pre-order net als velen hier op het forum?

hoop dat je morgen gelukt hebt anders wordt het ff zonder zitten ?

B-Shockz

Ja ik had georeorderd, zo snel mogelijk natuurlijk?
En gelukkig het gewilde smsje mogen ontvangen!!!!
Zit nu tijdelijk met een oude Android van mijn vriendin?, maar gelukkig van korte duur?
IPhone xs max 256gb zilver bevestiging mail 09.20.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic