Opgelost! Ga naar oplossing.
Reem0nN wrote:AnneKr wrote:Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
AnneKr wrote:Reem0nN wrote:Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB goldAnneKr wrote:Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Eind week 40 pas... wat een teleurstelling:disappointed_relieved:... is het mogelijk dat dit nog veranderd?
AnneKr wrote:Reem0nN wrote:Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB goldAnneKr wrote:Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
RobPete89 wrote:AnneKr wrote:Dat is helaas vaak te laat bij nieuwe iPhones. Zeker het Max model dit keer. Normaal kan tussen 5 over 9 en 10 uur bestellen al een levertijd van een aantal weken verschillen.Reem0nN wrote:Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB goldAnneKr wrote:Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
Juuls wrote:RobPete89 wrote:Ik heb mijn Max pas rond half 4 smiddags besteld, ik dacht ook dat ik al te laat was, maar hij wordt wel eind deze week geleverdAnneKr wrote:Dat is helaas vaak te laat bij nieuwe iPhones. Zeker het Max model dit keer. Normaal kan tussen 5 over 9 en 10 uur bestellen al een levertijd van een aantal weken verschillen.Reem0nN wrote:Maandagavond rond 7 uur, de XS max 64 GB goldAnneKr wrote:Welke datum en tijdstip had je precies besteld, en welke type?
geloof6 wrote:
Wij verwachten de Apple iPhone Xs 64GB Space Grey te leveren eind week 40.???. En dat na een fout verwerking van een medewerker . Vrijdag gebeld . Alles besproken en ze zal het verwerken . Wachten op e-mail maar dat ik in het buitenland was voor marathon kwam maandag er pas achter dat ik niks had ontvangen toen gebeld stond er niks in de computer . Wat een teleurstelling . Bestelling gedaan maar wel 3 dagen later dus nu weer een terleurstelling ???
alfamale wrote:
Ook net na negenen telefonish besteld, nog niets binnen....
DStellar wrote:
Ik al balen, hier lezen dat iedereen een bericht heeft gehad en dat ik niks binnen heb zien komen. Heb ik de sms gehad maar geen melding van gekregen ???
Serkan wrote:B-Shockz wrote:alfamale B-Shockzalfamale wrote:Samen staan we sterk! ??
Ook net na negenen telefonish besteld, nog niets binnen....
Betreft dit een verlenging of een nieuw abonnement? En in het laatste geval, met of zonder nummerbehoud?
qd11 wrote:
Serkan
Hi Serkan,
Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Hoelang duurt het voordat nrbehoud wordt goedgekeurd? ik ga overstappen naar Vodafone en heb een maandelijks opzegbaar abonnement bij Tele2. Ik heb mijn bestelling om 09:02 geplaast afgelopen vrijdag, heb echter nog geen goedkeuring op nrbehoud.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.