Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
toppe wrote:

Reem0nN wrote:
Vanochtend Vodafone gesproken, er was blijkbaar iets mis met het toets en inkomen systeem toen ik vrijdagochtend een bestelling had geplaatst.
Net even gebeld, en nu hebben ze het weer ingevoerd, en kreeg vanochtend een bevestiging van me contractverlenging en een sms met ordernummer.
hoop alleen wel dat me bestelling nog word gezien vanaf vorige week vrijdag en niet pas vanaf vandaag, anders heb ik hem niet aanstaande vrijdag binnen.
Dat zou dus betekenen dat, zodra je het contract binnen hebt, de financiële toesting etc ook goed gekeurd is? Dat is dan weer apart want de klantenservice wist mij te vertellen dat je binnen 48 (normaliter, nu viel het weekend er tussen) bericht krijgt of je "BKR" proof bent.

Ik wacht vandaag nog even af en anders ga ik vanavond contact opnemen met de vraag of de bestelling nu definitief is goedgekeurd en het dus wachten is op de levering.


Ik heb ook het contract + bevestigingsmail binnen. Gok dat de financiële toetsing dan inderdaad is goed gekeurd. Anders geven ze je geen nieuw contract gok ik.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Arsance wrote:

toppe wrote:

Reem0nN wrote:
Vanochtend Vodafone gesproken, er was blijkbaar iets mis met het toets en inkomen systeem toen ik vrijdagochtend een bestelling had geplaatst.
Net even gebeld, en nu hebben ze het weer ingevoerd, en kreeg vanochtend een bevestiging van me contractverlenging en een sms met ordernummer.
hoop alleen wel dat me bestelling nog word gezien vanaf vorige week vrijdag en niet pas vanaf vandaag, anders heb ik hem niet aanstaande vrijdag binnen.
Dat zou dus betekenen dat, zodra je het contract binnen hebt, de financiële toesting etc ook goed gekeurd is? Dat is dan weer apart want de klantenservice wist mij te vertellen dat je binnen 48 (normaliter, nu viel het weekend er tussen) bericht krijgt of je "BKR" proof bent.

Ik wacht vandaag nog even af en anders ga ik vanavond contact opnemen met de vraag of de bestelling nu definitief is goedgekeurd en het dus wachten is op de levering.
Ik heb ook het contract + bevestigingsmail binnen. Gok dat de financiële toetsing dan inderdaad is goed gekeurd. Anders geven ze je geen nieuw contract gok ik.



Ik weet ook niet precies hoe dat zit.
Misschien kan Serkan hierover meer vertellen?
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Interessant ik volg het ff.

Hebben jullie in de mail een aparte bijlage van jullie contract of is deze in dezelfde mail van de bestelbevestiging?

overigens kwam ik om 09:00 uur er aldoor niet doorheen. Op een gegeveven moment weer wel. Bevestiging kreeg ik binnen om 09:27 uur.

Iphone xs max 64 gold it isss??
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
B-Shockz wrote:
Interessant ik volg het ff.

Hebben jullie in de mail een aparte bijlage van jullie contract of is deze in dezelfde mail van de bestelbevestiging?

overigens kwam ik om 09:00 uur er aldoor niet doorheen. Op een gegeveven moment weer wel. Bevestiging kreeg ik binnen om 09:27 uur.

Iphone xs max 64 gold it isss??


ik heb hier alles in aparte mails ontvangen
Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Interessant ik volg het ff.

Hebben jullie in de mail een aparte bijlage van jullie contract of is deze in dezelfde mail van de bestelbevestiging?

overigens kwam ik om 09:00 uur er aldoor niet doorheen. Op een gegeveven moment weer wel. Bevestiging kreeg ik binnen om 09:27 uur.

Iphone xs max 64 gold it isss??
ik heb hier alles in aparte mails ontvangen


Hier ook inderdaad. Binnen een halfuur 3 mails. Bevestigingsmail, ‘bedankt voor je bestelling’ mail, en mail met het contract!
kelseyterwiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Arjennn wrote:

DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Interessant ik volg het ff.

Hebben jullie in de mail een aparte bijlage van jullie contract of is deze in dezelfde mail van de bestelbevestiging?

overigens kwam ik om 09:00 uur er aldoor niet doorheen. Op een gegeveven moment weer wel. Bevestiging kreeg ik binnen om 09:27 uur.

Iphone xs max 64 gold it isss??
ik heb hier alles in aparte mails ontvangen
Hier ook inderdaad. Binnen een halfuur 3 mails. Bevestigingsmail, ‘bedankt voor je bestelling’ mail, en mail met het contract!

Ik heb vrijdag gebeld omdat de toets inkomen pagina bij mij ook vreemd deed en die zeiden zodra ik het contract etc ontvangen had het goedgekeurd was, die had ik voor het telefoontje gekregen.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
kelseyterwiel wrote:

Arjennn wrote:

DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Interessant ik volg het ff.

Hebben jullie in de mail een aparte bijlage van jullie contract of is deze in dezelfde mail van de bestelbevestiging?

overigens kwam ik om 09:00 uur er aldoor niet doorheen. Op een gegeveven moment weer wel. Bevestiging kreeg ik binnen om 09:27 uur.

Iphone xs max 64 gold it isss??
ik heb hier alles in aparte mails ontvangen
Hier ook inderdaad. Binnen een halfuur 3 mails. Bevestigingsmail, ‘bedankt voor je bestelling’ mail, en mail met het contract!
Ik heb vrijdag gebeld omdat de toets inkomen pagina bij mij ook vreemd deed en die zeiden zodra ik het contract etc ontvangen had het goedgekeurd was, die had ik voor het telefoontje gekregen.



Hmm ik ben benieuwd wanneer ik dan bericht krijg. Heb alleen de bevestigingsmail nog binnen.
Waaraan merkte je dat de toetspagina vreemd deed?

Ik vraag mij nu af of het bij mij dan misschien ook verkeerd gegaan is.
kelseyterwiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
B-Shockz wrote:

kelseyterwiel wrote:

Arjennn wrote:

DStellar wrote:

B-Shockz wrote:
Interessant ik volg het ff.

Hebben jullie in de mail een aparte bijlage van jullie contract of is deze in dezelfde mail van de bestelbevestiging?

overigens kwam ik om 09:00 uur er aldoor niet doorheen. Op een gegeveven moment weer wel. Bevestiging kreeg ik binnen om 09:27 uur.

Iphone xs max 64 gold it isss??
ik heb hier alles in aparte mails ontvangen
Hier ook inderdaad. Binnen een halfuur 3 mails. Bevestigingsmail, ‘bedankt voor je bestelling’ mail, en mail met het contract!
Ik heb vrijdag gebeld omdat de toets inkomen pagina bij mij ook vreemd deed en die zeiden zodra ik het contract etc ontvangen had het goedgekeurd was, die had ik voor het telefoontje gekregen.

Hmm ik ben benieuwd wanneer ik dan bericht krijg. Heb alleen de bevestigingsmail nog binnen.
Waaraan merkte je dat de toetspagina vreemd deed?

Ik vraag mij nu af of het bij mij dan misschien ook verkeerd gegaan is.

Ik kreeg continu een foutmelding omdat de site overbelast was en daarna klikte ik op de laatste pagina dat ik de voorwaarde accepteerde en kon ik niet op verder drukken. Ook viel me op dat er geen groen vinkje stond bij de toetspagina en bij de rest wel. Na ongeveer 10 min wachten kreeg ik opeens de bevestigingsmail en na ongeveer 5 minuten het contract.
B-Shockz

Stamgast
  • 166Posts
  • 0Oplossingen
  • 81Likes
Ja die kreeg ik in het begin ook steeds. Met forbidden 402 in mijn beeldscherm. Voor mij was het mijn eerste keer dat ik mijn gegevens moest invullen voor een toetsing.

Klopt het dat je maar twee dingen moest invullen? Ik vulde de huur van mijn woning in plus mijn gemiddelde maandloon.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001 wrote:
Serkan Goedemorgen,
Weet jij misschien wanneer wij een lijstje met levertijden mogen verwachten? Ik weet dat je nu gaat zeggen dat het zo snel mogelijk On line komt, maar heb je al iets concreets? ?


Hi Ruud001, Arsance en de rest,

Ik heb even navraag gedaan:


  • Morgen (woensdag 19-09) worden er sms'jes uitgestuurd met levertijden informatie.
  • Op de dag van de leveringen (vrijdag 21-09) wordt de levertijdenpagina bijgewerkt.

Dus concreet betekent dit dat jullie vanaf woensdag 19-09 persoonlijk geïnformeerd worden over de levering van de nieuwe iPhone :sunglasses:
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Serkan wrote:

Ruud001 wrote:
Serkan Goedemorgen,
Weet jij misschien wanneer wij een lijstje met levertijden mogen verwachten? Ik weet dat je nu gaat zeggen dat het zo snel mogelijk On line komt, maar heb je al iets concreets? ?
Hi Ruud001, Arsance en de rest,

Ik heb even navraag gedaan:


  • Morgen (woensdag 19-09) worden er sms'jes uitgestuurd met levertijden informatie.
  • Op de dag van de leveringen (vrijdag 21-09) wordt de levertijdenpagina bijgewerkt.
Dus concreet betekent dit dat jullie morgen persoonlijk geïnformeerd worden wanneer je de nieuwe iPhone in handen hebt :sunglasses:


Super! Thanks Serkan.

We wachten nog even geduldig af 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Reem0nN wrote:

Arsance wrote:

toppe wrote:

Reem0nN wrote:
Vanochtend Vodafone gesproken, er was blijkbaar iets mis met het toets en inkomen systeem toen ik vrijdagochtend een bestelling had geplaatst.
Net even gebeld, en nu hebben ze het weer ingevoerd, en kreeg vanochtend een bevestiging van me contractverlenging en een sms met ordernummer.
hoop alleen wel dat me bestelling nog word gezien vanaf vorige week vrijdag en niet pas vanaf vandaag, anders heb ik hem niet aanstaande vrijdag binnen.
Dat zou dus betekenen dat, zodra je het contract binnen hebt, de financiële toesting etc ook goed gekeurd is? Dat is dan weer apart want de klantenservice wist mij te vertellen dat je binnen 48 (normaliter, nu viel het weekend er tussen) bericht krijgt of je "BKR" proof bent.

Ik wacht vandaag nog even af en anders ga ik vanavond contact opnemen met de vraag of de bestelling nu definitief is goedgekeurd en het dus wachten is op de levering.
Ik heb ook het contract + bevestigingsmail binnen. Gok dat de financiële toetsing dan inderdaad is goed gekeurd. Anders geven ze je geen nieuw contract gok ik.
Ik weet ook niet precies hoe dat zit.
Misschien kan Serkan hierover meer vertellen?


Reem0nN kelseyvdheijden B-Shockz toppe

Ik raad jullie aan om morgen even af te wachten. Dan gaan we namelijk beginnen met het uitsturen van de levertijden sms'jes. Aan de hand daar van kunnen jullie zien of de bestelling in orde is of niet. Ik lees met jullie mee dus mocht er toch iets niet goed zijn hoor ik het graag.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Reem0nN wrote:
Vanochtend Vodafone gesproken, er was blijkbaar iets mis met het toets en inkomen systeem toen ik vrijdagochtend een bestelling had geplaatst.
Net even gebeld, en nu hebben ze het weer ingevoerd, en kreeg vanochtend een bevestiging van me contractverlenging en een sms met ordernummer.
hoop alleen wel dat me bestelling nog word gezien vanaf vorige week vrijdag en niet pas vanaf vandaag, anders heb ik hem niet aanstaande vrijdag binnen.


Reem0nN

Ik ga er overigens vanuit dat dit wel goed komt en dat je niet ''buiten de boot valt'' hierdoor. Wacht morgen de sms even af en dan hopelijk aftellen tot vrijdag. :wink:
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan wrote:

Ruud001 wrote:
Serkan Goedemorgen,
Weet jij misschien wanneer wij een lijstje met levertijden mogen verwachten? Ik weet dat je nu gaat zeggen dat het zo snel mogelijk On line komt, maar heb je al iets concreets? ?
Hi Ruud001, Arsance en de rest,

Ik heb even navraag gedaan:


  • Morgen (woensdag 19-09) worden er sms'jes uitgestuurd met levertijden informatie.
  • Op de dag van de leveringen (vrijdag 21-09) wordt de levertijdenpagina bijgewerkt.
Dus concreet betekent dit dat jullie morgen persoonlijk geïnformeerd worden wanneer je de nieuwe iPhone in handen hebt :sunglasses:


Hoi Serkan,

Bedankt voor de info. Kijk, daar hebben we wat aan. Top man. Is dit forum ook meteen uitgepraat wat dat betreft. :joy:

Tot morgen! :grinning:
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Serkan Heb jij ook een rustige dag...:wink:
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ruud001

Achter de schermen blijven we uiteraard druk bezig om alles in goede banen te leiden :wink:

Ik hoop dat morgen zoveel mogelijk klanten een positief sms'je krijgen. Nog even afwachten!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Wel spannend allemaal hoor... het is net of je op Sinterklaas dit te wachten en of die wel een cadeau voor je heeft meegenomen. Stel je toch eens voor dat meneer Apple opeens zegt: Ik mijn grote database-boek zie ik dat je niet netjes met je andere iPhone bent geweest .....

Oeiiii Oeiii het blijft spannend 🙂
toppe

Gedreven Liefhebber
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Als ik morgen positief nieuws krijg stuur ik een taart op.

Geen omkoping, pure beloning?
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Ven bang dat het je een taart gaat kosten. Moet je mijn adres hebben?
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
toppe

Die staat! :sunglasses:

Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic