Opgelost! Ga naar oplossing.
98Kyan wrote:
Ik heb dit bericht ook ontvangen, maar ga er van uit dat dit een automatisch gegeneerd bericht is, tenslotte staat in mijn orderbevestiging dat de telefoon binnen 1-2 werkdagen wordt bezorgd (wat dus niet het geval is, haha).
Zover ik begrijp kan je de status van de levertijden checken via deze link. Er is op dit moment dus nog niks bekend, dus nog geen reden om je zorgen te maken.
Reem0nN wrote:
Ik heb nog geen bevestiging gehad per e-mail.
alleen per sms, en nu net een sms of ik wil terugbellen naar een nummer omdat er nog wat vragen zijn? Wat alleen open is van maandag tot en met vrijdag. Iemand anders ook zoiets gehad?
Reem0nN wrote:
Ik heb nog geen bevestiging gehad per e-mail.
alleen per sms, en nu net een sms of ik wil terugbellen naar een nummer omdat er nog wat vragen zijn? Wat alleen open is van maandag tot en met vrijdag. Iemand anders ook zoiets gehad?
DStellar wrote:Serkan wrote:Naja, bevestiging zat om 9:07 in mijn mailbox dus hoop voor iedereen dat ik niet te laat was ?
DStellar Ilsjaa 98Kyan
Ik heb hier op dit moment nog geen informatie over maar het lijkt erop dat dit een standaard e-mail is (of jullie hebben toevallig alle 3 laat op de dag besteld?)
DStellar wrote:Serkan wrote:Naja, bevestiging zat om 9:07 in mijn mailbox dus hoop voor iedereen dat ik niet te laat was ?
DStellar Ilsjaa 98Kyan
Ik heb hier op dit moment nog geen informatie over maar het lijkt erop dat dit een standaard e-mail is (of jullie hebben toevallig alle 3 laat op de dag besteld?)
Ruud001 wrote:
Ben ook heel benieuwd, wanneer VF hun levertijden bekend gaat maken. ?
Ga er eigenlijk van uit dat hij vrijdag wordt bezorgd. ?
Ruud001 wrote:
We gaan het zien deze week. Verheug me op het grotere scherm van de Max.
Reem0nN wrote:
Vanochtend Vodafone gesproken, er was blijkbaar iets mis met het toets en inkomen systeem toen ik vrijdagochtend een bestelling had geplaatst.
Net even gebeld, en nu hebben ze het weer ingevoerd, en kreeg vanochtend een bevestiging van me contractverlenging en een sms met ordernummer.
hoop alleen wel dat me bestelling nog word gezien vanaf vorige week vrijdag en niet pas vanaf vandaag, anders heb ik hem niet aanstaande vrijdag binnen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.