Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
609 Reacties 609
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Dat heb ik ook maar niet gedaan. Is de X toch te belangrijk voor bij mij. Maar volgende week is hij aan de beurt.
jellevdw

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Ik heb vanmorgen om 09:07 verlengd met een iPhone Xs Max 64GB Spacegrey. Ik verwacht echter niet dat deze volgende week vrijdag al geleverd kan worden. Levertijden voor de 64GB versie van de Max liggen volgens de Applestore al op 2-3 weken...
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Maar vanmorgen om 09:07 waren ze nog op de website van Apple ook te bestellen. Nu liggen ze op 2-3 weken maar vanmorgen nog niet hoor. Gewoon maar afwachten tot je een berichtje krijgt van Vodafone.
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
jellevdw Denk zelf dat het wel gaat lukken volgende week. Er zijn geen rara verhalen of geruchten over tekorten en dergelijke. Daarnaast is de prijs niet zo dat je er ff eentje koopt. In vergelijking met andere jaren, vind ik alles vrij rustig verlopen. Kan me daar in tegen wel voorstellen dat je zoals Michael Schilder enorm baalt. Toch zou ik Serkan vragen of hij er naar kan kijken. Misschien weet hij de juiste weg. Succes in ieder geval.:thinking:
jellevdw

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Energieboy Ruud001 Dat zou top zijn. Ik hoop dat iedereen zn telefoon redelijk snel in ontvangst kan nemen.
Michael Schilde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ruud001 en Serkan ik hoop dat het lukt het geld binnen 5 a 7 dagen terug te storten dat zou fijn zijn. Verreken op en nieuwe order zou het beste zijn maar dat blijkt onmogelijk te zijn. Ik heb mij er ondertussen bij neer gelegd het heeft geen zin om mij er nog meer druk om te maken.
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Ik weet niet of ik hier precies goed zit met mijn vraag.
Maar het was op me opgevallen dat er een actie, dat als je een nieuwe iPhone bestelt, dat je 25 euro korting krijg op AirPods, erg leuke aanbieding.

Ik keek dus even bij de accessoires shop van Vodafone, en zag ze staan voor 154 euro, met een levertijd van 1/2 weken.
Nou heb ik meerdere mensen laten kijken die geen iPhone hebben besteld, maar die konden ook gewoon voor 154 euro de AirPods bestellen.

Is het nou niet het geval dat de aanbieding enkel exclusief zou moeten zijn voor de mensen die net een iPhone hebben aangekocht?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Reem0nN
Ik weet niet hoe dit in elkaar zit maar ik verwacht dat je als nieuwe iPhone bezitter (van de Xs of Xs Max) een korting krijgt in een mail of iets. En dat je daarmee dan nog eens extra 25,- euro korting krijgt. Weet dat niet zeker, maar dat verwacht ik wel. Anders zou het niet eerlijk zijn, toch 🙂
Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes
Energieboy wrote:
Hoi Reem0nN
Ik weet niet hoe dit in elkaar zit maar ik verwacht dat je als nieuwe iPhone bezitter (van de Xs of Xs Max) een korting krijgt in een mail of iets. En dat je daarmee dan nog eens extra 25,- euro korting krijgt. Weet dat niet zeker, maar dat verwacht ik wel. Anders zou het niet eerlijk zijn, toch 🙂


Als je hier kijkt, https://accessoire.vodafone.nl/detail/index/sArticle/1672/sCategory/6
Dan zie je dat je gewoon een bestelling kan plaatsen met die 25 euro korting, zonder dat je een iPhone besteld heb 🙂
Het is inderdaad niet eerlijk geregeld dan.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Uh ja, dus iedereen krijgt die korting volgens mij ook 🙂
Misschien iets voor Serkan om hier naar te kijken 😛
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Michael Schilder wrote:
Ruud001 en Serkan ik hoop dat het lukt het geld binnen 5 a 7 dagen terug te storten dat zou fijn zijn. Verreken op en nieuwe order zou het beste zijn maar dat blijkt onmogelijk te zijn. Ik heb mij er ondertussen bij neer gelegd het heeft geen zin om mij er nog meer druk om te maken.


Michael Schilder dat klinkt niet goed! Kun je mij even een privébericht sturen met je gegevens? Dan kan ik even nakijken hoe we dit kunnen oplossen.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Reem0nN Energieboy

Er is inderdaad een actie waarbij je € 25,- korting krijgt op de Apple AirPods. We hebben ervoor gekozen om deze actie tijdens de lancering van de nieuwe iPhones te houden. Echter kunnen ook niet iPhone gebruikers hiervan profiteren. Het is toch juist leuk (en eerlijk) dat diegenen die een ander toestel hebben óók de AirPods met een korting kunnen aanschaffen? Delen is lief! :wink:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik vind het prima hoor Serkan 🙂
Had ze al, dus hoef ze niet te kopen... erg fijne dingen!
Michael Schilde

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
@Serkan Energieboy , het is opgelost ,het geld is terug gestort en ik heb een nieuwe order geplaatst. Fijn dat het op deze manier is opgelost :).
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Michael Schilder Ah kijk eens aan! Mooi om te lezen dat het toch redelijk snel is gegaan. Bedankt voor de update! :blush:
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Michael Schilder wrote:
@Serkan Energieboy , het is opgelost ,het geld is terug gestort en ik heb een nieuwe order geplaatst. Fijn dat het op deze manier is opgelost :).

Top!
Fijn om te lezen en nu snel een bestellen ??
MariKroon

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Ook mogen pre-orderen vandaag, ondanks overbelasting van de site de bevestigingssms om 09:15 mogen ontvangen en had om 09:18 de bevestigingsemail binnen! Nu met zijn allen maar afwachten! Ben voor de iPhone XS max 64gb gegaan ....
DStellar

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Krijg net een email van Vodafone met Sorry voor de vertraging.

“Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.”

Heeft iemand dit ook gehad? Misschien dat dit is omdat de levering pas volgende week plaats kan vinden?
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes
DStellar wrote:
Krijg net een email van Vodafone met Sorry voor de vertraging.

“Vervelend, je bestelling komt iets later dan verwacht. We doen er alles aan om het zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Zodra 't op voorraad is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak. We houden je per sms op de hoogte over de verwachte levertermijn.”

Heeft iemand dit ook gehad? Misschien dat dit is omdat de levering pas volgende week plaats kan vinden?


Ja die heb ik ook net ontvangen! Zal idd wel komen omdat de levertijden nog onbekend zijn, die kun je hier ook (nog niet) vinden: Levertijden iPhone
98Kyan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb dit bericht ook ontvangen, maar ga er van uit dat dit een automatisch gegeneerd bericht is, tenslotte staat in mijn orderbevestiging dat de telefoon binnen 1-2 werkdagen wordt bezorgd (wat dus niet het geval is, haha).

Zover ik begrijp kan je de status van de levertijden checken via deze link. Er is op dit moment dus nog niks bekend, dus nog geen reden om je zorgen te maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic