Opgelost! Ga naar oplossing.
Ruud001 wrote:
Gelukt! Ben toch voor de duurdere Max gegaan. Serkan bedankt! Hoop dat ik hem wel volgende week dan ook krijg.
Hoe is het met jullie gegaan?
98Kyan wrote:
Ik heb ook besteld! Bevesting gekregen om 9:08, dus ben benieuwd of ik een van eersten ben. Heb gekozen voor de XS 64GB Space Grey. Had vorige keer (iPhone 7) gekozen voor 128GB, maar merkte dat ik dat niet gebruikte. Spannend!
98Kyan wrote:
Ik heb ook besteld! Bevesting gekregen om 9:08, dus ben benieuwd of ik een van eersten ben. Heb gekozen voor de XS 64GB Space Grey. Had vorige keer (iPhone 7) gekozen voor 128GB, maar merkte dat ik dat niet gebruikte. Spannend!
Ruud001 wrote:
Hoi, ben toch voor de dubbele max 512GB gegaan. Wel duur, maar ja het is niet anders. 9.09 uur bevestigingsmail.
Nu afwachten tot volgende week.:sleeping:
Arsance wrote:98Kyan wrote:Ik heb de bevestiging pas om 9:20 gekregen 😞
Benieuwd hoeveel Vodafone er gaat verkopen, denk minder dan de X van vorig jaar. Daardoor maar ik hopelijk ook nog kans!
Serkan wrote:Arsance wrote:Ruud001 wrote:Zo wat een monster heb je dan haha!
Hoi, ben toch voor de dubbele max 512GB gegaan. Wel duur, maar ja het is niet anders. 9.09 uur bevestigingsmail.
Arsance wrote:Serkan wrote:Liever een Audi, Serkan :grin:Arsance wrote:Ruud001 wrote:Zo wat een monster heb je dan haha!
Serkan wrote:Arsance wrote:De RXs6 :sunglasses:Serkan wrote:Liever een Audi, Serkan :grin:Arsance wrote:Ruud001 wrote:Zo wat een monster heb je dan haha!
alfamale wrote:
Vlak na negenen telefonisch Xs Max 256GB besteld. SMS bevestiging ontvangen, nog geen mail. Ben benieuwd hoe het dit jaar loopt.
Mikenizm wrote:
Ik hang al sinds 9 uur in de wacht bij Vodafone Next, hopen dat dit nog een beetje op gaat schieten..?
Serkan wrote:Mikenizm wrote:Mikenizm dat klinkt niet goed. Sta je nog in de wachtrij of is er iets misgegaan?
Ik hang al sinds 9 uur in de wacht bij Vodafone Next, hopen dat dit nog een beetje op gaat schieten..?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.