Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

[Bestellen & Leveringen] De nieuwe iPhone Xs, iPhone Xs Max en iPhone Xr

Hallo allemaal,

In dit topic kunnen jullie meer informatie vinden over het bestellen van de nieuwe iPhones en de leveringen.

Weet je nog niet welk model/kleur het gaat worden, zoek je meer informatie over de specificaties of heb je een andere vraag over de nieuwe iPhones? Neem dan eens een kijkje in het Vodafone winkels, webshop of 0800-0560.

Waar vind ik informatie over de levertijden van de nieuwe iPhones?
Op deze pagina vind je de actuele levertijden van de nieuwe iPhones.

Hoe worden de bestellingen geleverd?
Het uitleveren van bestellingen verloopt op basis van besteldatum waarbij de oudste bestellingen als eerste worden uitgeleverd. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telefonische verkoopafdeling) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen en aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Ik heb een toestel besteld. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor kun je contact opnemen met 0800-0560 (optie 1). Houd er in dit geval rekening mee dat dit van invloed kan zijn op het bestelproces waardoor de levering langer kan duren.

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt geleverd?
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Bij verlengingen sturen we je een e-mail zodra de bestelling is verstuurd en ontvang je daarbij ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt nakijken. Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. Let op! In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna kun je pas een leverafspraak inplannen.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens er wordt overgegaan tot levering. Hierdoor kan het dus zijn dat je bestelling later wordt geleverd.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi all,

Ik heb helaas nu pas tijd gehad om alles bij te lezen en op jullie berichten te reageren.

Ik zie verschillende berichten over Track & Trace en PostNL etc. Graag wil ik jullie wijzen op mijn vorige update waarin is aangegeven dat we vanaf donderdagavond de Track & Trace e-mails zullen versturen en vanaf vrijdag de toestellen geleverd worden.

Het heeft dus geen zin om uit te gaan van andere notificaties en Track & Trace informatie.

Wat nu?
Indien je toestel vrijdag wordt geleverd, ontvang je donderdagavond een Track & Trace e-mail met meer informatie over de levering van je toestel. Wordt je toestel in een andere week geleverd? Dan ontvang je uiterlijk de dag vóór de levering een Track & Trace e-mail.

Nummerbehoud
Indien je voor nummerbehoud hebt gekozen dient het verzoek tot nummerbehoud eerst afgerond te worden alvorens we kunnen overgegaan tot levering. Je toestel wordt als het ware eerst gereserveerd/opzij gelegd totdat het nummerbehoudproces is afgerond. Aangezien we tijdens dit proces afhankelijk zijn van verschillende (externe) factoren kan het zijn dat je bestelling later wordt geleverd.

Bekijk in context

609 Reacties 609
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb je al een contract en wil je deze verlengen, dit kan vanaf 4 maanden voor de einddatum van je contract is. Je einddatum kan je opzoeken in My Vodafone. Wil je al eerder verlengen dan kan dit ook! Al vanaf 4 maanden nadat je nieuwe abonnement is ingegaan, kun je verlangen met een nieuw toestel. Met een Sim Only kan je je abonnement zelfs al verlengen na 2 maanden. Lees hier alles over op de pagina van Vodafone Next.

Wil je hem heel graag, kijk dan vandaag nog even wat het beste voor je is en zit vrijdag 14 september 2018 klaar om 09:00 uur om je nieuwe iPhone te bestellen. In ieder geval veel plezier!
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Hallo bekende online gezichten of onbekenden,

Daar ben ik weer. Na 2 jaar is het weer tijd voor die o-zo leuke periode. Met z'n allen op het forum afwachten totdat onze nieuwe iPhone eindelijk weer op de deurmat valt.

Welke iPhone gaan jullie kopen?
En wat denken jullie dat abonnementskosten gaan worden. Ben wel erg benieuwd naar jullie speculaties.

Groet,

Arsance
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik verwachte hoge prijzen maar denk dat het met een abonnement wel zal meevallen. Maar je weet het nooit. Zelf sla ik dit jaar de iPhone over want ik heb nog een geweldige X. Al zou ik wel een grotere willen.

Afwachten, morgen weten we het ?
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik heb ook nog de iPhone X. Heb deze los gekocht, maar mag mijn abonnement wel weer verlengen. Dus dat ga ik morgen doen! Erg benieuwd naar de prijzen. Hoop dat de prijs van de XS beetje gelijk is qua abonnement als die van de X. Dan kom ik er goed mee weg haha.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hey Arsance , welkom terug! :smile:

We wachten met spanning morgen af, 09:00 uur begint het nieuw iPhone feest weer.
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Serkan wrote:
Hey Arsance , welkom terug! :smile:


We wachten met spanning morgen af, 09:00 uur begint het nieuw iPhone feest weer.


Zet je alvast schrap voor alle boze en leuke reacties! Ben er al sinds 2014 bij en weet als geen ander dat het soms net oorlog kan zijn hier op het forum haha.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dan zitten we hier blijkbaar al een aantal jaartjes gezamenlijk op :wink:

Vorig jaar was het wel gezellig met Iris75 Ruud001 Eliseuh lievemandie randyjc SpanishDudeist Mast Limbo en vele anderen! :hugging:
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Dat herinner ik mij ook nog ja! Hopelijk wordt het dit jaar weer net zo gezellig 🙂
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Dit jaar sla ik over! Dank je wel Serkan voor je goede hulp van vorig jaar.

misschien tot volgend jaar! 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
lievemandie wrote:
Dit jaar sla ik over! Dank je wel Serkan voor je goede hulp van vorig jaar.

misschien tot volgend jaar! 🙂


Mede dankzij jullie! lievemandie

Ik moet helaas ook nog een jaartje wachten alvorens weer ik een nieuwe kan uitkiezen. Je bent in ieder geval altijd van harte welkom op de Community en het iPhone topic. Dus neem vooral een kijkje als je tijd hebt! :blush:
lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Serkan wrote:

lievemandie wrote:
Dit jaar sla ik over! Dank je wel Serkan voor je goede hulp van vorig jaar.

misschien tot volgend jaar! 🙂
Mede dankzij jullie! lievemandie

Ik moet helaas ook nog een jaartje wachten alvorens weer ik een nieuwe kan uitkiezen. Je bent in ieder geval altijd van harte welkom op de Community en het iPhone topic. Dus neem vooral een kijkje als je tijd hebt! :blush:


Dat komt gewoon omdat jij het zo gezellig maakt! Mede dankzij de positiviteit van sommige mensen. En omdat jij een goede service biedt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Wat een leuke iPhone familie bij elkaar hier op de Community van Vodafone.
Ik zou wel willen bellen om te vragen wat het kost met een abonnement maar denk dat ik nooit goedkoper uit kom dan ik nu heb. Oh ja, een jaartje wachten is ook niet erg... Al hoewel... Pffff, krijg nu al kriebels in de buik als ik het zeg 🙂

Goed, dan toch straks om 09:00 uur nog even kijken... kan het toch niet laten 😉
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Hoi Allemaal,
We zijn er weer, net als vorig jaar een gezellig clubje zo. Nog zo'n 20 minuten en dan ga ik los om te bestellen. Leuk om "oude" forum leden weer te zien/lezen. Een reünie bijna. LOL
Nou ik hoop dat ik snel kan bestellen en dat het beter gaat als vorig jaar. Succes allemaal en tot straks. Laat ff weten of het gelukt is.
:grinning:
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Verdorie, ik kom er niet doorheen... 404 forbidden. We wachten geduldig af.
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Komt vermoedelijk door de drukte, vernieuw de pagina even dan werkt het weer Arsance
Meaurk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik kwam er net ook niet doorheen, gewoon als een malle op F5 blijven drukken. Zojuist (09:06 uur) de bevestiging gekregen dat mijn bestelling van de iPhone Xs Max 64 GB ontvangen is. Heb zelfs mijn nieuwe contract al binnen! En nu wachten wachten wachten. Succes de rest! 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen dat het is gelukt Meaurk! Nu nog even afwachten op de levering :iphone:
Arsance

Stamgast
  • 286Posts
  • 0Oplossingen
  • 153Likes
Ik ben er ook doorheen gekomen! Nog geen bevestigingsmail gehad. We wachten geduldig af 🙂
Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes
Gelukt! Ben toch voor de duurdere Max gegaan. Serkan bedankt! Hoop dat ik hem wel volgende week dan ook krijg.
Hoe is het met jullie gegaan?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic