langerpj

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Bestelde extra sim-kaarten NIET ontvangen

Beste heer/mevrouw@@ ,
Je hebt een extra data-simkaart besteld voor het abonnement met mobiel nummer 316@@. Wij hebben de volgende gegevens ontvangen voor deze bestelling:
Referentienummer: @@
Besteldatum: maandag 23 december
De extra data-simkaart wordt binnen 2 werkdagen per post bezorgd op onderstaand adres. Hiervoor hoef je niet thuis te blijven.
Bezogadres:
@@verwijderd om privacy redenen@@
DE
Met vriendelijke groet,
Vodafone
 
Beste Klantenservice,
helaas heb ik tot op de dag van vandaag de extra data-simkaaren NIET ontvangen.
Kunt U nakijken of ze wel verstuurd zijn en ze dan nogmaals aan mij toesturen?
Met vriendelijke groet,
Pieter Langerak
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
langerpj
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
LS,

de juiste oplossing was: neem contact op met de Klantenservice.
Die hebben meteen nagekeken wat de status van de bestelling was
en een oplossing naar tevredenheid aangeboden:

-nieuwe SIMM-kaarten opnieuw aan laten maken en verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Pieter L.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Langerpj, ik raad je aan hierover even contact op te nemen met onze collega's via Facebook/Twitter of de chat. Zij kunnen dit verder voor je nakijken. Raad je daarnaast aan je gegevens voor de zekerheid te verwijderen.
langerpj
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
LS,

de juiste oplossing was: neem contact op met de Klantenservice.
Die hebben meteen nagekeken wat de status van de bestelling was
en een oplossing naar tevredenheid aangeboden:

-nieuwe SIMM-kaarten opnieuw aan laten maken en verstuurd.

Met vriendelijke groet,
Pieter L.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic