tijnveen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestandsbeheer weigert/loopt vast

Hallo,
Ik heb een galaxy s advance op gingerbread en sinds vanmiddag kan ik van t een op t andere moment "mijn bestanden" niet meer openen. Als ik het probeer wordt het beeld even zwart en dan kom ik weer terug in het beginscherm. Ik heb het geprobeerd met andere beheerapps,die openen de map "mijn bestanden" wel maar dan kan ik vervolgens niet alle mappen in. Ik kan natuurlijk mijn foon aan de pc hangen en zo bij mijn bestanden hoop ik,maar dat is geen oplossing vind ik. Weet iemand iets beters?
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tijnveen ,

Maak je enig gebruik van en Micro SD kaart? En zo ja staan deze bestanden hierop of los van het toestel.
Let me know.
tijnveen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai, Ik maak gebruik van een sd kaart,de uiteindelijke bedoeling is ook om mp3 bestanden te verplaatsen naar de sd kaart.Dit heeft 1,5 jaar prima gewerkt,tot nu dus.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tijnveen ,

Er zou en kans kunnen zijn dat je Micro SD kaart beschadigd is, is het wel mogelijk om de bestanden te bekijken via de PC en deze zonder beschadiging? Het kan ook aan je Micro SD kaart lezer liggen.
tijnveen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uiteindelijk heb ik "gewoon" het toestel teruggezet naar fabrieksinstellingen en nu loopt ie weer als een nieuwe 😄
Bedankt voor de tips,
Martijn
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @tijnveen ,

Geen dank hoor! Wou die optie nog niet gelijk zeggen omdat het ook iets anders kon zijn, nou in ieder geval weet je wat je moet doen.

Fijne dag verder.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic