DBrandsma

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Bestaant Abonnement en nieuwe actie vraag

Ik heb sinds een paar maanden geleden (4 maanden ongeveer) een nieuwe Abonnement gekozen met een Samsung Galaxy S3. Ik heb sinds dien voor een 500MB pakket gekozen (was eerst 1GB) en hoger wou ik niet gaan in verband met de meer kosten die er boven op kwamen. Maar nu zie ik vodafone acties met precies dezelfde actie prijs dat ik 4 maanden gekozen heb maar met 500MB extra data limiet.
 
Nu is mijn vraag.. Waarom heeft deze MB verhoging geen effect op bestaande klanten? Ik snap echter wel dat ik in een "contract" zit, maar als ik bijvoorbeeld Ziggo als voorbeeld noem, je zit ook in een contract maar echter krijg je snelheid verhoging op ten duur, maar geen snelheid verlaging. 
1 Reactie 1
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi DBrandsma, welkom op het forum! We vernieuwen regelmatig ons aanbod aan abonnementen. Vaak wijzigt er dan niet alleen iets dat in het oog springt, zoals een grotere bundel, maar het kan bijvoorbeeld ook zijn dat er iets verandert aan de afronding, prijs per minuut of geldigheid van tegoed. Zo'n wijziging zou dan ook deels voordelig, maar ook deels nadelig kunnen zijn. Als je graag je abonnement wilt aanpassen naar een actueel abonnement, dan kan dat in veel gevallen. Neem daarvoor even contact op met de klantenservice, om dit na te vragen. Let wel: kortingen die je hebt komen te vervallen. Ook maak je geen aanspraak op bundels die ter promotie worden aangeboden in dat geval.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic