chucky

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beschadigd scherm galaxy s6 edge

Goedemorgen,
3 weken geleden heb ik mijn abonnement verlengt en daarbij heb ik een galaxy s6 edge genomen.
Ik dacht er goed aan te doen om een clear view hoesje erbij te nemen. (60 euro).
Naar 1 dag zag ik al een putje in mijn scherm. Eerst dacht ik dat het mijn schuld was maar naar nog 1 dag wist ik dat het door het hoesje komt.
Toen was het dus te laat. Er zitten nu verschillende putjes en krasjes op mijn scherm.
Daar kreeg ik dus wel buikpijn van. Hiervoor had ik een s4 en daar staan naar 2 jaar nog niet zoveel krasjes op al deze in 3 dagen.
Inmiddels heb ik mijn scherm gered door een ander hoesje te kopen. Maar de schade zit er nodig steeds.
Is er iemand met hetzelfde probleem en weet iemand of je je scherm kan laten repareren. Ik vind het echt erg jammer dat het gebeurd is en ik baal verschrikkelijk.
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey chucky

Neem hiervoor even contact op met Samsung. Zij zijn op de hoogte van het probleemkans is wel dat je je telefoon voor even kwijt bent.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zoals al vermeld even contact opnemen met samsung en dan word die gemaakt
je bent je tel wel even kwijt maar er is iemand hier op het forum met het zelfde probleem en die had hem met 5 dagen alweer terug
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic