Kevinkraak

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereiken limiet databundel

Beste Vodafone,

Ik heb zojuist onderstaande sms gekregen van jullie.
Daarin staat dat ik mijn limiet van mijn data verbruik heb bereikt. Echter jullie app geeft aan dat ik nog 418mb heb.

Graag opheldering of ik nu mijn limiet bereikt heb. En zo ja waar aan dan? Want in al die jaren heb ik het nog nooit bereikt!

Betreffende sms

Beste klant, u heeft uw databundel verbruikt en maakt vanaf dit moment kosten buiten uw bundel bij gebruik van data of internet in Nederland. Opvolgende SMSjes die te maken hebben met uw databundel kunt als niet verstuurd beschouwen. Gemaakte kosten tot aan dit SMSje zullen door ons vergoed worden. Met vriendelijke groet Vodafone
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@marank,
Ik geef je even een link hierover. Hierin staat een en ander uitgelegd met betrekking tot je datagebruik. Collega's van de klantenservice kunnen met je meekijken naar het versturen van de notificatie berichten. Via het forum is dat niet mogelijk. De gegevens die daarvoor nodig zijn, zijn privacygevoelig en kun je hier niet plaatsen.

Succes & groeten, Per

Bekijk in context

4 Reacties 4
Tsvg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na het bellen met de klantenservice nog onduidelijk. Wel wist hij me te vertellen dat ik kon blijven internetten (heeeeeel langzaam) en geen kosten maak omdat ik de optie beperkt internet heb aanstaan. Dat is fijn, maar mijn internet heeft nog steeds 4g snelheid 🙂 ik weet ook bijna zeker dat ik de info op my Vodafone klopt (komt overeen met telefoon teller quaoboel data verbruik)
marank99

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ik krijg ineens een super hoge rekening. Deze gaf aan dat ik over mijn databundel heen ben gegaan.
Dat zit ik normaal nooit. Ik heb ook geen 2 sms gehad over het overschrijden en bijna overschrijden van de limiet.
Hoe kom ik erachter wat hier gebeurd is/misgegaan/

Groeten.
marank99

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey,

Ik krijg ineens een super hoge rekening. Deze gaf aan dat ik over mijn databundel heen ben gegaan.
Dat zit ik normaal nooit. Ik heb ook geen 2 sms gehad over het overschrijden en bijna overschrijden van de limiet.
Hoe kom ik erachter wat hier gebeurd is/misgegaan/

Groeten.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@marank,
Ik geef je even een link hierover. Hierin staat een en ander uitgelegd met betrekking tot je datagebruik. Collega's van de klantenservice kunnen met je meekijken naar het versturen van de notificatie berichten. Via het forum is dat niet mogelijk. De gegevens die daarvoor nodig zijn, zijn privacygevoelig en kun je hier niet plaatsen.

Succes & groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic