BenMichiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereikbaarheid in Iran

Beste lezer,
Binnenkort ben ik in Iran. Uiteraard ben ik van plan daar gebruik te maken van een lokale simkaart, maar tot het moment dat ik die heb, zou ik ook graag bereikbaar willen zijn. Klopt het dat Vodafone in principe wel een overeenkomst heeft met 1 of meer Iraanse telecom providers? En klopt het dat 'Alles in 1 Wereld' werkelijk niet in Iran geldt, en het tarief voor bellen dus € 3,10 per minuut is?
Alvast bedankt voor uw reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BenMichiel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Even van uitgaande dat je een Red abonnement hebt, alle overige abonnementen en prijzen zijn HIER te vinden, staat Iran in Zone 3 (uitzonderingen). De tarieven voor Red abonnementen, bellen vanuit Zone 3 naar Nederland 3,75 euro (actuele tarieven, eigen tarieven kan je vinden op deze pagina, helemaal onderaan even je nummer opgeven en je krijgt de juiste tarieven die gelden voor je abonnement). Voor Zone 3 is er GEEN alles-in-1 Wereld of Wereld XL mogelijk (zie hier lijstje van landen waar het wel mogelijk is).

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en alvast een hele fijne reis.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BenMichiel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Even van uitgaande dat je een Red abonnement hebt, alle overige abonnementen en prijzen zijn HIER te vinden, staat Iran in Zone 3 (uitzonderingen). De tarieven voor Red abonnementen, bellen vanuit Zone 3 naar Nederland 3,75 euro (actuele tarieven, eigen tarieven kan je vinden op deze pagina, helemaal onderaan even je nummer opgeven en je krijgt de juiste tarieven die gelden voor je abonnement). Voor Zone 3 is er GEEN alles-in-1 Wereld of Wereld XL mogelijk (zie hier lijstje van landen waar het wel mogelijk is).

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en alvast een hele fijne reis.
BenMichiel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, bedankt, dan ga ik ervan uit dat het goed gaat komen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Graag gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic