Beste
@xandelev ,
ik kan je gegevens niet controleren, want ben ook een klant. maar zou je proberen te helpen.
Brand het lampje met het Telefoontje op de Signaalplus? zo niet:
dan maak je geen gebruik van de signaalplus. en moeten we de oorzaak hier van vinden.
Heb je ondanks je bestelling je de femtocel geregistreerd? zo niet: 1. Ga naar vodafone.nl en log in op My Vodafone Zakelijk
2. Klik op de link ‘SignaalPlus’ in het menu ‘Toestel en Instellingen’ of in het hoofdmenu.
3. Klik op ‘Femtocel registreren’ op de SignaalPlus overzichtspagina.
4. Volg nu de 5 stappen om het SignaalPlus apparaat te registreren.
5. Het SignaalPlus apparaat is nu geregistreerd.
Standaard staat SignaalPlus in “Gesloten modus”. Heb je alle nummers van jullie aan de Signaalplus lijst toegevoerd? zo niet: Om andere Vodafone nummers toegang te geven dient u deze in het toegangslijst op te nemen. Dit is
mogelijk inMy Vodafone Zakelijk. Uw eigen nummer is al in de toegangslijst opgenomen.
Nummers die niet op deze lijst staan, kunnen geen gebruik maken van uw SignaalPlus apparaat
en zullen gebruik maken van het openbare netwerk.
Controleer of het maximum van 8 gelijktijdige gebruikers is bereikt. Dit is wanneer het Gebruikers(mobieltje) lampje knippert. Branden de lampjes van internet en service(signaal tekentje) wit? zo niet? dan is er een ander probleem staan de SignaalPlus apparaat wel +/- 30 meter uit elkaar?