xandelev

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik wordt steeds minder, ondanks femtocel

Verbinding valt regelmatig uit, voordat je gaat bellen, tijdens dat je belt. Bereik wordt alleen maar minder in de loop van de tijd. Vorig jaar een femtocell aangeschaft. Staat hier op kantoor binnen 3-4 meter van ieders werkplek en helpt niet om het bereik op normaal te houden. Integendeel, het wordt steeds minder.
'Ben benieuwd of dit opgelost kan worden.
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat is wel vreemd, @xandelev
Met een Femtocell zou je optimaal moeten kunnen genieten van het netwerk. Welk type hebben jullie precies?
Heb je misschien ook de postcode van julie locatie voor me?
xandelev
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Femtocell Signaal Plug&Play. 8721.
xandelev
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer kan ik hier antwoord op krijgen???!!! Duurt wel - irritant - lang. Op een vraag, waarvan ik vermoed, dat ik niet de enige ben.
Het is inmiddels 48 uur geleden, dat ik de vraag steld, kom op zeg.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @xandelev ,
Het kan inderdaad ietsje langer duren voordat je via het Forum een antwoord krijgt. In eerste instantie is het forum bedoeld voor en door klanten. Dus geven we eerst klanten de mogelijkheid om te reageren op je bericht.
Bij de overige kanalen (Facebook / Twitter / Telefoon) ligt dat anders. Iedereen is natuurlijk vrij om het kanaal te kiezen dat je wil gebruiken voor je issue.

We hebben tot nu geen melding binnen gekregen over werkzaamheden in je regio.
Verder komen er ook geen meldingen binnen van "regiogenoten".
De Femtocel moet het bestaande signaal juist versterken.
Wellicht is het handig om de Femtocel eens te resetten zodat deze opnieuw aanmeldt op het netwerk zodat alle updates binnen komen.

Groetjes, Per
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @xandelev ,

ik kan je gegevens niet controleren, want ben ook een klant. maar zou je proberen te helpen.

Brand het lampje met het Telefoontje op de Signaalplus? zo niet:
dan maak je geen gebruik van de signaalplus. en moeten we de oorzaak hier van vinden.

Heb je ondanks je bestelling je de femtocel geregistreerd? zo niet:

1. Ga naar vodafone.nl en log in op My Vodafone Zakelijk
2. Klik op de link ‘SignaalPlus’ in het menu ‘Toestel en Instellingen’ of in het hoofdmenu.
3. Klik op ‘Femtocel registreren’ op de SignaalPlus overzichtspagina.
4. Volg nu de 5 stappen om het SignaalPlus apparaat te registreren.
5. Het SignaalPlus apparaat is nu geregistreerd.


Standaard staat SignaalPlus in “Gesloten modus”. Heb je alle nummers van jullie aan de Signaalplus lijst toegevoerd? zo niet:

Om andere Vodafone nummers toegang te geven dient u deze in het toegangslijst op te nemen. Dit is
mogelijk inMy Vodafone Zakelijk. Uw eigen nummer is al in de toegangslijst opgenomen.
Nummers die niet op deze lijst staan, kunnen geen gebruik maken van uw SignaalPlus apparaat
en zullen gebruik maken van het openbare netwerk.

Controleer of het maximum van 8 gelijktijdige gebruikers is bereikt. Dit is wanneer het Gebruikers(mobieltje) lampje knippert.

Branden de lampjes van internet en service(signaal tekentje) wit? zo niet? dan is er een ander probleem

staan de SignaalPlus apparaat wel +/- 30 meter uit elkaar?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic