maxwicky

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik verbeterd ?

Beste Vodafone,

Een aantal jaar geleden was ik kortstondig klant bij u. Vanwege geen bereik binnenshuis, en buitenshuis ook erg matig, heeft u destijds het contract ontbonden.
Inmiddels ontvang ik van Ziggo regelmatig actie folders in combinatie met Vodafone.
Deze zien er aantrekkelijk uit.
Kunt u mij vertellen of er reeds een flinke verbetering is gemaakt in het bereik in mijn buurt ?
Of kan ik op een of andere manier dit testen ?
Graag zou ik de overstap naar Vodafone willen maken als dit verbeterd is.
Het gaat om de wijk Getsewoud zuid in Nieuw Vennep.
4 Reacties 4
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hoi maxwicky, ik kan géén antwoord geven op jou vraag (ben ook slechts een medeklant) maar wellicht is dit topic ook interresant voor je. Zo heb ik zelf bijvoorbeeld een toestel die geschikt is voor bellen via WiFi. Ik heb inpandig ook sommige zones zonder bereik (bij geen enkele provider) maar met Vodafone kan ik dan nog steeds gebeld worden en bellen omdat mijn toestel automatisch schakelt tussen VoLTE en VoWiFi. Kortom: Géén bereik, hoeft niet te betekenen dat er geen andere opties zijn....

Wellicht geeft iemand anders binnenkort antwoord op je vraag qua bereik. Suc6!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
maxwicky, heb je het antwoord van Chris nog gezien? Je kunt ook een melding maken bij onze Network Crew, kijk hiervoor op http://voda.fo/ne/rjen5.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi maxwicky,

We zijn benieuwd naar een update. Mochten we die niet meer ontvangen, wordt dit topic binnenkort gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic