Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Sinds een paar dagen valt mijn mobiele bereik steeds weg. Kort vliegtuigmodus aan en uit zetten werkt (krijg dan weer volledige 5G), maar binnen een paar minuten valt het bereik opnieuw weg en blijft weg tot opnieuw opstarten / vliegtuigmodus aan en uit.
Toestel herstarten heeft niks opgelost, en sim in ander toestel ook niet.
Probleem blijft bestaan in verschillende steden afgelopen dagen, dus locatie onafhankelijk.
Toestel: iphone 12
Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn en hoe dit te verhelpen is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi Cecilia,
Ik ben gistermiddag geswitched naar eSim en sindsdien lijkt alles weer te werken! Mogelijk is dat de oplossing geweest.
Het speelde al langer dan die storing gister inderdaad.
Hi @Av001, goedemorgen en welkom hier!
Super onhandig dat jouw bereik regelmatig wegvalt. Als ik je bericht lees, dan is het ook heel willekeurig en is er niet een rooie draad in te ontdekken aangezien het met regelmaat gebeurt en op allerlei verschillende locaties. Zodra het toestel opnieuw wordt opgestart of vliegtuigmodus aan/uit wordt gezet, dan is er weer tijdelijk verbinding.
Op basis van het probleem wat je omschrijft vragen we altijd om een kruistest te doen, zodat je kan controleren of het misschien aan de simkaart of iets in het toestel ligt. Jouw simkaart heb je al getest in een ander toestel en ik begrijp dat het probleem ook dan speelt. Heb je voor de zekerheid ook een andere simkaart in jouw iPhone 12 getest? Als het probleem dan niet speelt, dan is namelijk mijn eerste indruk dat de simkaart wel eens de boosdoener kan zijn. Deze kan je dan laten omruilen via de klantenservice of door even langs een Vodafone winkel te gaan.
Hi Cecilia,
Dankjewel voor jouw bericht!
Zou overstappen op eSim ook kunnen helpen?
Bij het omruilen van de simkaart kun je inderdaad kiezen tussen een reguliere simkaart of eSIM. Het is net wat jouw eigen voorkeur daarin is. Als de simkaart de oorzaak is, dan is het met beide in ieder geval opgelost. Dat maakt dus geen verschil.
@Megapaul Je hebt gelijk! Er was gisteren wel een storing waarbij enkele klanten niet konden bellen of gebeld worden. De oplossing hierbij was om even opnieuw verbinding te maken met het netwerk door de vliegtuigstand aan te zetten en uit te zetten of je telefoon even opnieuw opstarten. Het probleem was dan verholpen. Deze handeling is inmiddels niet meer nodig, want de storing is opgelost en heeft in totaal een paar uurtjes gespeeld.
De topicstarter ervaart het probleem met het volledige bereik al meerdere dagen en de definitieve oplossing bij de storing van gisteren is hier een tijdelijke oplossing. Om die reden lijkt hier dus iets anders aan de hand te zijn.
Hi Cecilia,
Ik ben gistermiddag geswitched naar eSim en sindsdien lijkt alles weer te werken! Mogelijk is dat de oplossing geweest.
Het speelde al langer dan die storing gister inderdaad.
Super dat het is opgelost en je dit hier laat weten @Av001! Zat ons vermoeden dus wel goed dat de simkaart de oorzaak was en vervangen moest worden. Alvast een fijn weekend gewenst 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...