EmilyvanElswijk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik valt steeds weg samsung galaxy s2

Hallo,
 
Ik heb een samsung galaxy s2, nooit problemen mee gehad, en eigenlijk sinds ik android 4.0.4 erop heb gezet vertoont hij kuren. Mijn bereik valt steeds weg, en dan dus ook mijn internet verbinding. hij geeft dan ook aan ´geen netwerk´. Hij zoekt dan steeds naar bereik, en dit kost ook erg veel batterij. Meestal loopt mijn telefoon daarna ook vast en moet ik mijn batterij eruit halen en weer opnieuw erin doen, en dan mag ik hopen dat hij het daarna wel doet. Dit gebeurt alleen als ik 3G of 2G aan heb staan, nooit als ik WIFI gebruik.
Ik heb vorige week een test versie van android 4.1.1 erop gezet maar het probleem blijft. Ik verander vaak van 2G naar 3G (om bijv op Facebook te kunnen gebruik ik 3G verder eigenlijk altijd 2G omdat dat batterij bespaart) ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft, of dat het aan mijn simkaart kan liggen, en  in het ergste geval aan mijn telefoon? ..
 
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
Groet Emily
2 Reacties 2
Gizmo1

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi EmilyvanElswijk,
 
hmmm, die updates ook altijd. Je zou zeggen dat je toestel er sneller en beter van moet worden. 😄
Maar ik lees heel vaak op internet dat er na een update meer problemen zijn dan voorheen.
 
Sinds wanneer heb je de update? Heb je al eens in Kies gekeken of er ondertussen een nieuwe update beschikbaar is?
Vaak zijn er na een uitrol van een nieuwe software updates beschikbaar die de eerste problemen moeten verhelpen.
 
Suc6 ermee.
 
 
 
 
EmilyvanElswijk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
update 4.0.4 heb ik sinds vorige maand denk ik? en die testversie sinds vorige week. ik had gisteren 4.0.3 erop gezet, en toen gaf hij een update aan, dus ik geupdate, weer naar versie 4.0.4.. maar net gebeurde er dus weer hetzelfde, hij liep ook weer vast en toen ik hem weer aanzette viel hij na 1 seconde alweer uit. dit gebeurde zo'n 5 keer. pas toen ik thuis kwam en hem in de oplader deed en wifi weer aanzette, deed hij weer normaal..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic