lindaa411

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik valt continue weg

Hallo,

Ik heb een klacht mbt het Vodafone netwerk. Ik kan vanuit huis niet een normaal telefoongesprek voeren zonder dat de verbinding steeds wegvalt, wat heel erg vervelend en irriant begint te worden. Dit is ook het geval als ik buiten in de tuin sta. Het gaat hierbij om de postcodes 2641MA en 2642DV. Daarnaast is de internetverbinding op 2641MA ook zeer slecht en behaal ik niet meer dan GPRS als de wifi op dat moment niet beschikbaar is. Ik betaal tenslotte elke maand genoeg abonnementsgeld dus het zou zeer prettig zijn als ik ook nog kan bellen en internetten.

Wat kan hieraan gedaan worden?

Met vriendelijke groet,
Linda
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @lindaa411,

Welkom op het Vodafone Forum!

Het Forum is bedoeld voor en door klanten. We kunnen je via het Forum voorzien van tips en informatie. Wanneer je je klacht kwijt wil of wanneer je wil dat jouw nummer specifiek wordt nagekeken kun je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice, dit kan ook via Twitter of Facebook.

Ik heb wel nagekeken of er werkzaamheden of problemen bekend zijn op beide postcodes. Dit is niet het geval. Ik raad je aan om de stappen zoals vermeld in dit topic te proberen. Hopelijk lost dit het probleem op. Mocht dit niet het geval zijn vermeld dan uitgebreid de resultaten van de tests in dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic