Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Al enkele maanden heb ik op meerdere adressen waardeloos bereik. Niet enkel binnen zoals medewerkers gelijk suggereren het slechte bereik is dus buitenshuis. Word er wel een beetje chagrijnig van dat het zo moet bij zo n grote provider.
Dan hebben we nog mijn abo ik heb een 10gb data bundel en keer op keer gaat dit fout vanaf de Vodafone kant. Wat ze doen geen idee maar ook deze maand een sms dat ik de helft van mijn bundel verbruikt heb en volgens Vodafone is dit een 2 gb bundel. Fout op fout maakt Vodafone zo jammer dat moet toch anders kunnen?
Dat is vervelend, slecht bereik hebben. Je kan echter een aantal dingen zelf doen om er zeker van te zijn dat het niet aan de telefoon of simkaart ligt.
Als je alles al geprobeerd hebt, dan moet een van de twee geteste telefoons werken. Je vermeld niet veel informatie. Hoe kunnen we je verder helpen als je alleen aangeeft alles geprobeerd te hebben?
Geprobeerd is al Sim in ander toestel (maakte niks uit bereik was hetzelfde) nieuwe sim kaart toestel uit gezet en weer aan toestel helemaal opnieuw geinstaleerd
Bereik zowel 2 als 3G is op meerdere locaties slecht binnenshuis (maar dat is normaal volgens vodafone) maar ook buitenshuis.
Verder klopt mijn abo wederom niet her heb ik al meermaals voor gebeld maar elke keer weer terug het probleem....