Dekker04

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik in tunnel bij Rotterdam Blaak

Ben net overgestapt van T-Mobile en stoor me nu al aan het slechte (tot geen) bereik op sommige locaties, waar ik voorheen wel goed bereik had.

In het bijzonder de tunnel bij Rottterdam Blaak, tussen Rotterdam Centraal en Rotterdam Zuid en vice versa. 
Bij het inrijden in de tunnel is de ontvangst direct weg en aan het perron is het bedroevend.

Daar waar er bij de tunnel bij Delft geen enkel probleem is.

Eerder is hier door een klant van Hollands Nieuwe al eens over geklaagd een paar jaar geleden, maar kennelijk is er tot op heden niets aan gedaan.

Graag hoor ik hoe en wanneer Vodafone hier wat aan gaat doen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dekker04 
Uiteraard altijd vervelend als je geen bereik hebt. Hier op de Community kunnen we niet zoveel, als klanten onder elkaar. Het best wat je kan doen is een melding maken op de daarvoor gemaakte pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Bekijk die pagina, vul de gegevens in en als je geen dekking hebt, doe dan ook de Netwerk controle. Hopen dat Vodafone het snel oppakt en je weer een bereik heeft. 

Er zijn wel Vodafone Community medewerkers aanwezig, maar die lopen alles af en kan even duren voor ze je topic lezen en antwoord kunnen geven. Al hoewel ik verwacht dat deze je ook doorstuurt naar de pagina die ik je al heb gegeven. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Dekker04 
Uiteraard altijd vervelend als je geen bereik hebt. Hier op de Community kunnen we niet zoveel, als klanten onder elkaar. Het best wat je kan doen is een melding maken op de daarvoor gemaakte pagina van Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Bekijk die pagina, vul de gegevens in en als je geen dekking hebt, doe dan ook de Netwerk controle. Hopen dat Vodafone het snel oppakt en je weer een bereik heeft. 

Er zijn wel Vodafone Community medewerkers aanwezig, maar die lopen alles af en kan even duren voor ze je topic lezen en antwoord kunnen geven. Al hoewel ik verwacht dat deze je ook doorstuurt naar de pagina die ik je al heb gegeven. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je een melding gemaakt bij ons via de Network Check @Dekker04 ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Dekker04?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic