Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Sinds een paar maanden en abonnement maar bereik hier erg slecht, valt me erg tegen, had wel wat anders verwacht, heb samsung s10e.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Lvms
Uiteraard is dat heel erg vervelend, je wilt gewoon goed bereik hebben.
Dit bereik kan je testen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Bekijk de kaart, misschien zijn er werkzaamheden en mocht dit niet het geval zijn dan zou ik de Network check doen van Vodafone en dan helpen ze je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Via hier kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel, dit is echt iets wat Vodafone voor je zal moeten controleren en moet kijken wat er aan de hand is. Heb je overigens alleen binnen in huis problemen? Probeer dan eens de 4G over Wifi. Het kan zijn dat het bereik af en toe wegvalt. Bijvoorbeeld door dikke betonnen muren van huizen en kantoorpanden. Deze blokkeren het signaal. Daarom introduceren we bellen via 4G en wifi. Dan ben je onderweg én binnen goed bereikbaar. Voor meer info hierover, zie: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂
Hoi @Lvms
Uiteraard is dat heel erg vervelend, je wilt gewoon goed bereik hebben.
Dit bereik kan je testen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Bekijk de kaart, misschien zijn er werkzaamheden en mocht dit niet het geval zijn dan zou ik de Network check doen van Vodafone en dan helpen ze je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Via hier kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel, dit is echt iets wat Vodafone voor je zal moeten controleren en moet kijken wat er aan de hand is. Heb je overigens alleen binnen in huis problemen? Probeer dan eens de 4G over Wifi. Het kan zijn dat het bereik af en toe wegvalt. Bijvoorbeeld door dikke betonnen muren van huizen en kantoorpanden. Deze blokkeren het signaal. Daarom introduceren we bellen via 4G en wifi. Dan ben je onderweg én binnen goed bereikbaar. Voor meer info hierover, zie: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂
Dank voor je antwoord maar het slechte bereik doet zich voor als ik in de auto zit en de verving wegvalt of langzaam minder word, had hier met tele2 helemaal geen last van, altijd vol bereik dus dat viel tegen toen ik een Vodafone abbo had
Dan is het iets voor Vodafone om dit met je samen te bekijken.
Wat vervelend! Nu is het wel zo dat bereik in auto's altijd wat slechter is dan wanneer je gewoon ergens buiten loopt. Helaas is dit niet iets waar Vodafone veel aan kan doen. Je zou alsnog de Network Check kunnen invullen die Energieboy hierboven noemt. Wellicht heeft onze technische afdeling nog wat tips en tricks voor jou om dit te verbeteren.
@Sharon dat is misschien wel zo maar vond het vreemd omdat ik daar bij tele2 dus geen last van had
Wellicht had Tele2 sterker mastbereik op de route die jij dagelijks rijdt. Maar dat is gissen…. Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen?
Mocht er geen reactie komen, dan sluit ik het topic binnenkort @Lvms.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...