Lvms

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik in Bergeijk en omgeving

Sinds een paar maanden en abonnement maar bereik hier erg slecht, valt me erg tegen, had wel wat anders verwacht, heb samsung s10e. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Lvms 
Uiteraard is dat heel erg vervelend, je wilt gewoon goed bereik hebben. 
Dit bereik kan je testen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Bekijk de kaart, misschien zijn er werkzaamheden en mocht dit niet het geval zijn dan zou ik de Network check doen van Vodafone en dan helpen ze je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Via hier kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel, dit is echt iets wat Vodafone voor je zal moeten controleren en moet kijken wat er aan de hand is. Heb je overigens alleen binnen in huis problemen? Probeer dan eens de 4G over Wifi. Het kan zijn dat het bereik af en toe wegvalt. Bijvoorbeeld door dikke betonnen muren van huizen en kantoorpanden. Deze blokkeren het signaal. Daarom introduceren we bellen via 4G en wifi. Dan ben je onderweg én binnen goed bereikbaar. Voor meer info hierover, zie: https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Lvms 
Uiteraard is dat heel erg vervelend, je wilt gewoon goed bereik hebben. 
Dit bereik kan je testen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml

Bekijk de kaart, misschien zijn er werkzaamheden en mocht dit niet het geval zijn dan zou ik de Network check doen van Vodafone en dan helpen ze je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Via hier kunnen we als klanten onder elkaar niet zoveel, dit is echt iets wat Vodafone voor je zal moeten controleren en moet kijken wat er aan de hand is. Heb je overigens alleen binnen in huis problemen? Probeer dan eens de 4G over Wifi. Het kan zijn dat het bereik af en toe wegvalt. Bijvoorbeeld door dikke betonnen muren van huizen en kantoorpanden. Deze blokkeren het signaal. Daarom introduceren we bellen via 4G en wifi. Dan ben je onderweg én binnen goed bereikbaar. Voor meer info hierover, zie: https://www.vodafone.nl/4gbellen/

Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂

Lvms
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy

Dank voor je antwoord maar het slechte bereik doet zich voor als ik in de auto zit en de verving wegvalt of langzaam minder word, had hier met tele2 helemaal geen last van, altijd vol bereik dus dat viel tegen toen ik een Vodafone abbo had 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Dan is het iets voor Vodafone om dit met je samen te bekijken. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@Lvms 

Wat vervelend! Nu is het wel zo dat bereik in auto's altijd wat slechter is dan wanneer je gewoon ergens buiten loopt. Helaas is dit niet iets waar Vodafone veel aan kan doen. Je zou alsnog de Network Check kunnen invullen die Energieboy hierboven noemt. Wellicht heeft onze technische afdeling nog wat tips en tricks voor jou om dit te verbeteren. 

Lvms
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Sharon dat is misschien wel zo maar vond het vreemd omdat ik daar bij tele2 dus geen last van had 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Wellicht had Tele2 sterker mastbereik op de route die jij dagelijks rijdt. Maar dat is gissen…. Kunnen we via de Community nog iets voor je betekenen? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen, dan sluit ik het topic binnenkort @Lvms.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic