Als Ziggo klant gebruik is sindskort het Vodafone netwerk. (Hollandsnieuwe)
Alleen in mijn woonplaats (Fijnaart) is op aantal locaties geen dataverbinding mogelijk.
Ook al staat op de Vodafone dekkingskaart 4g+ en 4g binnen op de betreffende locaties.
Volgens de klantenservice van Hollandsnieuwe kunnen ze in mijn woonplaats de kwaliteit niet kunnen garanderen.
En dit zou hetzelfde zijn als ik naar Vodafone zou overstappen. (Zelfde netwerk)
Nu zijn mijn vragen;
Klopt de informatie van Hollandsnieuwe en is het netwerk van Vodafone in mijn woonplaats niet optimaal?
Kunnen jullie zien of er op korte termijn nog verbeteringen aan het netwerk/zendmasten in mijn woonplaats?
Locale sportschool; 4793 RS 8a, (Geen dataverbinding)
Locale supermarkt; 4793 RR 120 (Geen data, soms geen telefoonverbinding)
Netwerksterkte is op beide locaties hoger dan -120dbm
En bij mij thuis schommelt de sterkte rond de -110dbm (oud huis, geen isolatie)
Op beide locaties volgens de dekkingskaart 4G+ / Binnen