Lamding

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bereik 6576

Wanneer gaat Vodafone eindelijk wat doen aan het bereik van postcode 6576.

Ik wordt het namelijk langzamerhand kotsbeu om met een abonnement van 65 euro per maand opgescheept te zitten terwijl ik op deze locatie nagenoeg geen bereik het op deze postcode. Men kraait maar in het rond dat men een G4 netwerk heeft wat Nederland dekkend is. Nou ik mag blij zijn als ik op deze locatie überhaupt al wat binnen
krijg. Kom nou niet met domme antwoorden dat mijn toestel verkeerd ingesteld staat zoals bij de meeste reactie aangegeven wordt. Rij ik namelijk 10 km verder dan heb ik zonder ik de instellingen verander wel een normaal ontvangst!

Maar zoals alles zal het wel om de centen gaan. Zagen we ook bij de invoering van het G4 netwerk, eerst de dichtbevolkte gebieden en de rest kan gewoon stikken. Ik vraag op deze locatie echt niet om een G4 verbinding, ik vraag om een verbinding. Niet dat als ik al een keer wil bellen hiervoor buiten moet gaan staan om met een beetje geluk een verbinding te krijgen.

En stop met die reclame voor Nederland dekkend, dit is namelijk nmiet relevant met de werkelijkheid. Dit is gewoon een grote leugen om klanten te trekken. Gebeurd er namelijk niets voor het einde van mijn lopende abonnement dan stap ik over naar KPN of een van de andere aanbieders die in dit gebied wel een dekkend netwerk hebben !!
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Als ik naar onze netwerkkaart kijk lijkt het erop dat je inderdaad een gat in ons netwerk hebt ontdekt. Je zou wel gebruik moeten kunnen maken van 2G.
Vaak helpt het om thuis een signaalversterker neer te zetten, een zgn SignaalPlus. Neem eens contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden of gebruik ons feedbackformulier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic