Hoi @Ad Buijs
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Geen bereik, of slecht bereik, is natuurlijk altijd heel erg vervelend en lastig. Maar wanneer Vodafone dit probleem kan oplossen, valt hier op de community niet te zeggen. Dit is een klanten helpen klanten community en een medewerker van Vodafone kan hier ook niets over melden omdat dit altijd via een andere schakel gaat. Natuurlijk kunnen we wel informeren, maar het beste is om altijd via de Netwerk en Storingen pagina van Vodafone te kijken en mochten er geen storingen en/of werkzaamheden zijn, dan kan je op die pagina een klacht indienen en dan gaat ze er naar kijken.
Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.
Begrijp dat je al 2x een klacht hebt gemaakt maar daar moet dan wel iets op uit komen en die mensen, die je daarmee kunnen helpen, moeten je dan toch een redelijk antwoord hebben geven. Heel vervelend maar je bereikt meer bij bovenstaande links dan via hier, naar mijn mening.