Ad Buijs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bereik 4 G op een specifiek adres

Sinds 1 jaar woon ik op het adres Peuterdijk 50, 3249 AW Herkingen. Het bereik van het 4 G signaal op mijn adres is zeer slecht. Bij tijden valt zelfs het 4 G signaal weg. Ik betaal toch gewoon abonnementskosten die niet minder zijn dan mensen in de randstad. Inmiddels al twee keer een klacht gedaan bij Vodafone, maar totaal geen reactie. Ik snap heel goed dat in dunbevolkte gebieden er geen grote investeringen worden gedaan, maar een fatsoenlijke 4 G dekking vind ik een minimale dienstverlening. Kunt u mij vertellen wanneer jullie van plan zijn dit probleem op te lossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ad Buijs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen bereik, of slecht bereik, is natuurlijk altijd heel erg vervelend en lastig. Maar wanneer Vodafone dit probleem kan oplossen, valt hier op de community niet te zeggen. Dit is een klanten helpen klanten community en een medewerker van Vodafone kan hier ook niets over melden omdat dit altijd via een andere schakel gaat. Natuurlijk kunnen we wel informeren, maar het beste is om altijd via de Netwerk en Storingen pagina van Vodafone te kijken en mochten er geen storingen en/of werkzaamheden zijn, dan kan je op die pagina een klacht indienen en dan gaat ze er naar kijken.

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Begrijp dat je al 2x een klacht hebt gemaakt maar daar moet dan wel iets op uit komen en die mensen, die je daarmee kunnen helpen, moeten je dan toch een redelijk antwoord hebben geven. Heel vervelend maar je bereikt meer bij bovenstaande links dan via hier, naar mijn mening.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ad Buijs 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Geen bereik, of slecht bereik, is natuurlijk altijd heel erg vervelend en lastig. Maar wanneer Vodafone dit probleem kan oplossen, valt hier op de community niet te zeggen. Dit is een klanten helpen klanten community en een medewerker van Vodafone kan hier ook niets over melden omdat dit altijd via een andere schakel gaat. Natuurlijk kunnen we wel informeren, maar het beste is om altijd via de Netwerk en Storingen pagina van Vodafone te kijken en mochten er geen storingen en/of werkzaamheden zijn, dan kan je op die pagina een klacht indienen en dan gaat ze er naar kijken.

Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder. Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan een vergoeding aan.

Begrijp dat je al 2x een klacht hebt gemaakt maar daar moet dan wel iets op uit komen en die mensen, die je daarmee kunnen helpen, moeten je dan toch een redelijk antwoord hebben geven. Heel vervelend maar je bereikt meer bij bovenstaande links dan via hier, naar mijn mening.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic