Isocadia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Benodigdheden bij afsluiten particulier abonnement.

Ik weet dat het online onmogelijk is een abonnement af te sluiten als je jonger bent dan 18 ( wat ik helaas nog ben ).
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om in een Vodafone winkel, net zoals bij de Pathé met Pathé Unlimited, wel een contract af te sluiten op mijn naam en met mijn rekeningnummer, maar waarbij één van mijn ouders tekent dat het Vodafone toegestaan is maandelijks van mijn rekening af te schrijven. Mijn ouders willen namelijk geen Vodafone contract op hun naam hebben staan, en ik zou toch wel z.s.m. een abonnement af willen sluiten voor mijn nieuwe Sony XPeria V.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Isocadia, welkom op het Vodafone forum.

Helaas is dat niet mogelijk. Om een abonnement te kunnen afsluiten moet je:

  • Minimaal 18 jaar zijn.
  • Beschikken over een Nederlands rekeningnummer.
  • Kredietwaardig zijn. We voeren altijd een kredietwaardigheidstoets uit.
  • In het bezit zijn van een geldig legitimatiebewijs.
Dat betekent dat jouw ouders garant voor je moeten staan en het abonnement op 1 van beider naam komt te staan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Isocadia, welkom op het Vodafone forum.

Helaas is dat niet mogelijk. Om een abonnement te kunnen afsluiten moet je:

  • Minimaal 18 jaar zijn.
  • Beschikken over een Nederlands rekeningnummer.
  • Kredietwaardig zijn. We voeren altijd een kredietwaardigheidstoets uit.
  • In het bezit zijn van een geldig legitimatiebewijs.
Dat betekent dat jouw ouders garant voor je moeten staan en het abonnement op 1 van beider naam komt te staan.
Stephanie_02_10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik woon in belgie maar bel en sms regelmatig naar nederland omdat hier vrienden en familie van mij wonen. Nu vroeg ik mij af of het ook mogelijk is om een gsm met abonnement te nemen bij vodafone terwijl ik in belgie woon? Of gaat dat alleen als je adres in nederland is?
dank u
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Stephanie_02_10,

Ik heb je topic samengevoegd met een ander, vergelijkbaar topic. De benodigdheden bij het afsluiten van een particulier abonnement kun je vinden in het tweede bericht van dit topic.
arif023

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoe zit dat dan met mij ik had in december een telefoon bestelt online, (ik wist niet dat je 18 moest zijn)
en die kwam aan ik moest met de bezorger een contract ondertekenen nadat ze er achter kwamen dat ik niet 18 was gingen ze weg maar vandaag ging er alsnog 100 euro af van mn bankrekening, krijg ik dat geld nog terug??????
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0560
Zij kunnen zien of het abonnement geannuleerd is en wanneer het bedrag wordt terug gestort arif023
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic