taydogdu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben sinds 2 weken niet bereikbaar op mijn 06 nummer.

9 november heb ik One nummer aangevraagd, zou binnen 24 uur geactiveerd worden. Na 2 dagen wachten 11 november  (niet geactiveerd) ben ik naar Vodafone winkel in Den Bosch gegaan voor help. Na 2 uur bellen met helpdesk (door medewerker van Vodafone) is mijn simkaart van mijn mobiel ook geblokkeerd. Sindsdien kan ik niet bellen of gebeld worden. Heb meerdere keren gebeld met helpdesk en langs gegaan bij Vodafone winkel, wordt elke keer verteld om te wachten.

 

Hoe lang moet ik nog wachten!!! Hoe kan ik dit laten escaleren?

Mijn geduld raakt op helaas.

7 Reacties 7
Fransman

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

WoW…ik heb sinds 3 weken bijna het elfde probleem…..ik kan niet gebeld worden en ik heb geen internet…ik kan wel zelf bellen….al 100x de klantenservice gebeld maar ze kunnen er niets mee…volgens mij hebben ze een serieus problemen wit het bijna tijd om over te stappen….

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @taydogdu, welkom hier. 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je ontzettend baalt van de situatie. Helaas heb je geen gegevens ingevuld in je profiel waardoor ik geen kijkje achter de schermen kon nemen. Op basis van je verhaal vermoed ik dat de aanvraag van OneNumber is vastgelopen. We noemen dit wel een 'open order'. 

Door deze open order kunnen we geen andere aanpassingen of wijzigingen doorvoeren t.b.v. jouw huidige simkaart die niet meer werkt. Deze open order moet eerst opgepakt worden. Al met al kan het op dit moment enige tijd duren voordat deze open order is opgepakt. Er is namelijk een achterstand en het escaleren van een voorrangsverzoek van zo'n 'open order' is inmiddels ook niet meer mogelijk door deze achterstand. Om die reden kan ik ook niet concreet aangeven hoelang het precies gaat duren. Sorry. Ik baal hier zelf ook ontzettend van en had je graag ander nieuws gebracht.

taydogdu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilia,

ik heb mijn gegevens bijgewerkt.

ik snap wel dat je ook niets aan kan doen,  maar 3 weken niet bereikbaar op je nummer of kunnen bellen vind ik niet normaal! Ik wil dit toch gaan escaleren! Wie kan ik mailen of bellen?

groeten,

Tahsin

Fransman

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Cecilia en Taydogdu.... misschien is het belangrijker om te weten of er echt een achterstand is of dat Vodafone geen oplossing heeft...

Ik heb zojuist weer gebeld en de medewerker van de klantservice heeft zijn best gedaan en samen met iemand van de Technische dienst geprobeerd het op te lossen maar zonder succes.....met andere worden de Technische dienst kan het zelf niet oplossen...probeer je one number maar op te zeggen...je krijgt wel leuk een mail dat je hebt opgezegd maar ook hier loopt het systeem van Vodafone vast....het is dus niet mogelijk....daarnaast is er dus geen tijdsindicatie vanuit de technische dienst mogelijk waanneer het probleem dan wel opgelost gaat worden....

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @taydogdu 
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Mijn vermoeden is bevestigd. De bestelling van OneNumber is vastgelopen. Al met al kan het op dit moment enige tijd duren voordat deze open order is opgepakt. Dit moet allemaal handmatig opgepakt/opgelost worden door een speciale afdeling, waardoor het ook indirect tijdrovend is. In de tussentijd kunnen er geen acties, wijzigingen of aanpassingen verwerkt worden. Alles staat als het ware op slot. Ik snap dat dit ontzettend onhandig is, omdat je niet bereikbaar bent. Ik begrijp je teleurstelling dan ook oprecht, maar er zijn helaas geen mogelijkheden om het proces te bespoedigen. 

@Fransman Het is (zoals in het andere topic aangegeven) duidelijk wat het probleem is, maar helaas speelt dit momenteel bij diverse klanten. Dit moet allemaal handmatig opgepakt/opgelost worden door een speciale afdeling, waardoor het ook indirect tijdrovend is. Ik snap volkomen dat ook jij ongemak van dit probleem ervaart, maar ik wil je wel vriendelijk vragen om niet in ieder topic over dit onderwerp diverse reacties te plaatsen (huisregels). Dit ten behoeve van het overzicht op de Community. 

taydogdu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

gelukkig is mijn simkaart probleem opgelost na 3 weken! Ik kan bellen en gebeld worden!

One number blijft een issue, ik kan het niet aanvragen via mijn Apple Watch “Je vf nl-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met vf nl.”

krijg ik als melding. Kan je mij misschien hiermee helpen? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @taydogdu 
Oh wat ontzettend fijn dat je weer bereikbaar bent! 🙂 

Op dit moment is het niet mogelijk voor klanten om OneNumber te bestellen. Klanten ervaren een "verbinding mislukt" melding óf kunnen de knop "Configureer mobiel netwerk" niet selecteren. Zodra we een indicatie hebben wanneer dit weer mogelijk is, zullen we dit delen. De huidige klanten met OneNumber kunnen de dienst blijven gebruiken, maar kunnen op dit moment OneNumber niet overzetten naar een andere Watch. 

Ik wil je aanraden om dit topic in de gaten te houden. Zodra er meer bekend is, dan zal ik daar updates plaatsen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic