Hoi @Natasja1
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ik zal hier even reageren op je vraag. Die andere topic kan Vodafone beter verwijderen 🙂
Hoe kan het dat je 20,- euro opeens weg is? Heb je toevallig mobiel data gebruikt, of staat deze aan? Ligt je telefoon ergens waar je geen Wifi, of geen goed Wifi hebt, en kan het daarom zijn dat je toestel dan over gaat naar mobiel data? Wat voor een beltegoed heb je? Gaat alles van 1 bundel af, dan kan het best daar aan liggen. Vervelend dat je niet kan zien wat er nu gebeurd is. Misschien kan je het controleren in je toestel?
Anders zou je moeten wachten tot er iemand van Vodafone je topic oppakt en met je mee kijkt. Echter, ze kunnen ook niet specifiek melden waar het geld aan op gegaan is, dat is de nieuwe privacy wetgeving, ook al is het voor jezelf. Dus het blijft een lastig verhaal en daarom goed om even te kijken of je toch niet per ongelijk data hebt gebruikt via je toestel. Wacht even op iemand van Vodafone, die zal je vragen om een aantal gegevens door te geven en dan kunnen ze met je mee kijken. Kan je daar niet op wachten, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.
Succes, ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen en dat je kan achter halen wat het probleem nu is.