IrisSmits

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Beltegoed was al gebruikt

Ik probeerde net op te waarderen met een opwaardeerbon die ik vanmiddag heb gekocht maar de code was al gebruikt. En nu is na vijf pogingen mij opwaarderen geblokkeerd voor 24 uur. Terwijl ik wel heb betaald voor de bon maar hem nu dus niet kan gebruiken. Hoe gaan jullie dit oplossen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
IrisSmits
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost. Bij overleg met een vodafone medewerker ( bij nr. 1200 ) kwam hij erachter dat EMTE supermarkten ( waar ik het beltegoed had gekocht ) de code nooit heeft geactiveerd. Net terug geweest naar de supermarkt waar ze mij ( na overleg met het hoofdkantoor waar het probleem inmiddels bekend was ) mijn geld terug hebben gegeven. Nu nog wachten tot de blokkering van mijn opwaarderen is verwijderd en ik kan weer opwaarderen 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
IrisSmits
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Probleem opgelost. Bij overleg met een vodafone medewerker ( bij nr. 1200 ) kwam hij erachter dat EMTE supermarkten ( waar ik het beltegoed had gekocht ) de code nooit heeft geactiveerd. Net terug geweest naar de supermarkt waar ze mij ( na overleg met het hoofdkantoor waar het probleem inmiddels bekend was ) mijn geld terug hebben gegeven. Nu nog wachten tot de blokkering van mijn opwaarderen is verwijderd en ik kan weer opwaarderen 🙂
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@IrisSmits

Goed om te horen dat de oorzaak is gevonden! Ook fijn dat je dit hebt gedeeld op het forum :D. Ik heb je bericht als oplossing geaccepteerd zodat anderen de oplossing ook makkelijk kunnen terugvinden!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic