samsungxxx17

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beltegoed verdwijnt

Beltegoed verdwijnt zomaar!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Sms het volgende naar 4000: internet gebruik uit
Dat scheelt ongemerkte datakosten.

De klantenservice kan zien waar je tegoed aan op gaat. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

Bekijk in context

25 Reacties 25
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @samsungxxx17 ,

Dat is niet de bedoeling! Sinds wanneer merkte je deze problemen, en hoeveel is het ongeveer? Gebruik je niks met het internet dan?

En je hebt en Samsung Galaxy S4 Mini zie ik? En thuis maak je gebruik van Wi-Fi neem ik aan?
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sinds een paar weken, ik ben intussen iets van 15 euro kwijt. Nee ik maak alleen gebruik van wifi en verder niks. Ja dat klopt. Ja thuis gebruik ik wifi en op school ook
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @samsungxxx17 ,

En ga eens naar je statusbalk veeg met twee vingers omlaag dan zou je mobiele gegevens zien staan, als je nou eens op deze klikt en uit zet?
Hiermee zorg je ervoor dat je geen gebruikt kunt maken van internet (wel via Wi-fi) en je kunt dan gewoon nog bellen en smsen.
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke ik heb dit gedaan. Ik zal in de gaten houden of mijn beltegoed er nog steeds af gaat
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@samsungxxx17

U heeft waarschijnlijk whatsapp of iets in die "catogorie".
Wanneer dit niet op wifi zit, wil het toch blijven werken. Zo;n applicatie kijkt niet of u wel een data bundel heeft of niet. Dus wanneer u mobiele gegevens aan hebt staan, gebruikt die het.
Vodafone brengt dat uiteraard u prepaid kosten in rekening.
Nu u het uitgezet heeft, moet het probleem verholpen zijn.
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oke ik hoop dat het zo werkt we zullen het wel zien
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @samsungxxx17 ,

Hopelijk werkt de tip die ik je heb meegegeven! Meld je het ons nog hoe het straks is en of het inderdaad heeft geholpen? Bedankt :).
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja dat zal ik wel even zeggen!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @samsungxxx17 ,

Bedankt, en nog succes.
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo er is weer beltegoed van mijn mobiel gegaan in 1x is er een 1 euro vanaf.. wat kan ik er nog aan doen??
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Mijn beltegoed is er nu alweer af dit gaat steeds maar door en ik heb intussen al meer dan 20,00 kwijt. Als het niet eens ophoud ga ik naar een andere provider.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @samsungxxx17 ,

Heb je je mobiele gegevens uitgeschakeld zoals ik eerder zij in je vorige Topic?
En zoals door andere gebruikers werd verteld apps zoals WhatsApp verbruiken altijd wat op de achtergrond tenzij je natuurlijk mobiele gegevens uitschakelt dan is het niet zo.

Betaal jij voor en extra dienst op je toestel?
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hee ja dat heb ik gedaan. Mijn mobiele gegeven staan ook uitgeschakeld. Nee die heb ik niet
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @samsungxxx17 ,

Dat vindt ik wel erg raar...
Wat als je even op de aan/uit knop drukt en dan ''Dataverbinding'' uitzet?
riverman

Gedreven Liefhebber
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes
Hey @samsungxxx17 ,

Om zeker te weten dat je geen dataverbinding maakt via het mobiel netwerk (wat geld kost)
kun je 'internet gebruik uit' smsen naar 4000.

Ook zou je eens kunnen inloggen op http://www.payinfo.mobi om er zeker van te zijn dat je je toch niet per ongeluk hebt geabonneerd om betaalde sms/internetdiensten.

Grtz!
samsungxxx17
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hallo ja dat klopt het is heel vreemd.. ik heb nog niet gesmst want dat kan simoelweg niet omdat mijn beltegoed niet voldoende is. ik heb gekeken maar ik ben nergens op geabonneerd.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey samsungxxx17, als je toestel én niet op internet gaat, én je belt niet, én er staan geen sms-diensten aan, dan zou je beltegoed niet op mogen raken. Voor alle zekerheid, met wifi uit zie geen 2G/3G/4G icoontje toch?
nini1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb sinds kort hetzelfde probleem... Ik krijg ineens sms'jes dat mijn beltegoed bijna op is zonder dat ik gebeld/gesmst heb en mijn mobiel internet staat altijd uit, ik gebruik alleen wifi en anders ben ik gewoon even niet bereikbaar.
Vodafone kunnen jullie zien waar het beltegoed aan op is gegaan? Een soort van lijst met bellen/sms'en, zodat we kunnen zien waar het mis is gegaan??
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Sms het volgende naar 4000: internet gebruik uit
Dat scheelt ongemerkte datakosten.

De klantenservice kan zien waar je tegoed aan op gaat. De contactmogelijkheden vind je op de volgende pagina: Klantenservice

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic