Situatie 1: minder dan 10 dagen geleden voor 20 euro opgewaardeerd. Zo'n vrijdagdeal aangezet voor een euro van 200 MB. Daarna wilde ik een 1GB blox aanzetten voor een maand, maar kreeg een sms dat er al eentje geactiveerd was. Paar dagen later spontaan een SMS dat m'n beltegoed weer op was. Geen sms ontvangen toen de bundel bijna op zou zijn en volgens m'n telefoon is er maar 770MB verbruikt in een maand.
Telkens als ik meer dan 10 euro opwaardeer, dan verdampt alles daarboven spontaan in hetzelfde tijdsbestek. Waar kan ik dat terugkrijgen?
Situatie 2: op jullie site hebben jullie staan dat je 100MB op een dag voor een euro kan krijgen:
https://www.vodafone.nl/100mb/Dit heb ik heel lang gehad, maar op een gegeven moment heeft Vodafone dat uitgezet, maar nergens kan ik het weer aanzetten. Heel irritant, want anders betaal je meteen 10 cent per MB oid wat betekent dat je je hele beltegoed erdoorheen knalt in een paar minuten als je over de bundel gaat (en die smsjes van vodafone om je te waarschuwen komen niet of te laat). Gunstig voor Vodafone, maar totaal nutteloos voor de gebruiker.
Waar kan ik dat weer aanzetten? Of update die pagina. Zelfs de klantenservice kon het niet vinden.