btgverdwijnt

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beltegoed verdwijnt en 100MB dag internet nergens aan te zetten

Situatie 1: minder dan 10 dagen geleden voor 20 euro opgewaardeerd. Zo'n vrijdagdeal aangezet voor een euro van 200 MB. Daarna wilde ik een 1GB blox aanzetten voor een maand, maar kreeg een sms dat er al eentje geactiveerd was. Paar dagen later spontaan een SMS dat m'n beltegoed weer op was. Geen sms ontvangen toen de bundel bijna op zou zijn en volgens m'n telefoon is er maar 770MB verbruikt in een maand.

Telkens als ik meer dan 10 euro opwaardeer, dan verdampt alles daarboven spontaan in hetzelfde tijdsbestek. Waar kan ik dat terugkrijgen?

Situatie 2: op jullie site hebben jullie staan dat je 100MB op een dag voor een euro kan krijgen: https://www.vodafone.nl/100mb/
Dit heb ik heel lang gehad, maar op een gegeven moment heeft Vodafone dat uitgezet, maar nergens kan ik het weer aanzetten. Heel irritant, want anders betaal je meteen 10 cent per MB oid wat betekent dat je je hele beltegoed erdoorheen knalt in een paar minuten als je over de bundel gaat (en die smsjes van vodafone om je te waarschuwen komen niet of te laat). Gunstig voor Vodafone, maar totaal nutteloos voor de gebruiker.

Waar kan ik dat weer aanzetten? Of update die pagina. Zelfs de klantenservice kon het niet vinden.


7 Reacties 7
Annettevl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan het helaas ook nergens vinden die 100mb voor 1€. Vorig jaar in vakantie veel gebruikt wil ik nu weer doen. Als je de oplossing heb of wie dan ook reageer!!! Thx


Annettevl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via Twitter contact gehad het is gelukt 100mb 1€ staat weer aan ook zichtbaar nu via mijn bundels.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi btgverdwijnt,

Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice via 0800-0094 of via Facebook of Twitter.
Mijn collega's kunnen in het systeem alles voor je checken en kijken welke bundels gunstig zijn om aan te zetten. Vanuit het forum kan ik je hier helaas niet bij helpen.
btgverdwijnt
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Probleem is 'opgelost'. Als je eerder door je bundel bent moet je blijkbaar eerst naar de klantenservice bellen om deze eraf te halen voordat je een nieuwe erop kan zetten. SMSjes met een waarschuwing wanneer de bundel (bijna) op is worden niet altijd verstuurd, dus met een beetje pech blaas je al je beltegoed erdoorheen. Grapje kostte me 20 euro.
De dagbundel die door vodafone eraf was gehaald kon je alleen maar opnieuw aanzetten door met de klantenservice te bellen.
Ben benieuwd wat voor truc ze de komende maand uithalen waardoor je beltegoed verdwijnt en wat voor instellingen ze veranderen waardoor je een kwartier met de klantenservice in gesprek bent om het terug te veranderen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
btgverdwijnt, bedankt voor de aanvulling. Via het Forum kunnen we dit zoals eerder aangegeven helaas niet verder nakijken. Het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic