Hey
@Alyssa,
Het uitzetten van je dataverbinding via je telefoon is normaal altijd voldoende. Je telefoon gebruikt dan geen internet meer. Wanneer je het idee hebt dat dit toch het geval is kun je het beste controleren of je de laatste software op je telefoon gebruikt. Je kunt overigens altijd testen of je internet via Vodafone hebt door je wifi uit te zetten. Test dan of je internet dan niet meer werkt wanneer je Vodafone bereik hebt.
Wanneer het internet via het Vodafone netwerk is uitgeschakeld kun je dit ok altijd weer activeren door INTERNETGEBRUIK AAN naar 4000 te sms'en. Zet daarna je telefoon opnieuw aan en je kunt weer internetten. Vergeet niet om ook de dataverbinding van je telefoon zelf te activeren. Om te kunnen internetten moet het van beide kanten aan staan. Zo verdwaal je hopelijk minder snel ;). Om het internet weer uit te zetten kun je INTERNETGEBRUIK UIT naar 4000 sms'en.
Het uitzetten van de synchronisatie en achtergrondverbruik helpt uiteraard om je dataverbruik te beperken. Er zijn echter ook nog meer instellingen, zoals het updaten van je apps alléén via wifi toe te staan. Kijk in
dit topic voor alle overige tips en tricks.