Om 20.30u deze avond heb ik met €20 opgewaardeerd en was mijn tegoed €23.
Bij thuiskomst on 21.30u toen ik op WiFi zat en ik een bundel wilde bestellen, was de €23 weg.
Ik heb niets gedaan met mijn telefoon in dat uur. Waar is mijn €23 gebleven? Ik zie meerdere mensen met deze vraag/klacht, dus ik neem aan dat er een technische storing is?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het inmiddels telefonisch met jullie helpdesk opgelost. Zeer fijne, behulpzame helpdeskmedewerkster! Het probleem is opgelost.
Hoi @Yvette2
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wat er fout gaat, geen idee. Vandaag zijn er mensen online die met je mee kunnen kijken wat er aan de hand kan zijn. Misschien iets technisch of iets anders.
Als je zorgt dat je privé gegevens zijn ingevuld dan kunnen ze je sneller helpen.
Ik heb het inmiddels telefonisch met jullie helpdesk opgelost. Zeer fijne, behulpzame helpdeskmedewerkster! Het probleem is opgelost.
Dat is mooi. Kan je ook vertellen wat die heeft gedaan? Dan weten de andere mensen zijn ik wat ze moeten doen, of vragen bij de klantenservice.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.